گلر سرخ ها درباره ماجرای داوری و اعتراض استقلال به این ماجرا گفت: دیگر واقعا ماجرا لوث شده است.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر اکنون یک جام دیگر پیش‌رو دارد و امیدوار است قهرمانی حذفی را نیز جشن بگیرد. یکی‌ از بازیکنان موثر پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ برتر علیرضا بیرانوند بود که با اعتمادبنفسی جالب توجه، با ثبت ۱۹ کلین‌شیت از حیث آمار فردی نیز موفق نشان داده است. بازیکنی که با کلین‌شیت در دربی قبلی، اکنون آماده برای یک قهرمانی دیگر است.

بیرانوند درباره برتری مقابل تیم هوادار و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم و خوشبختانه توانستیم طبق انتظار هواداران به فینال راه پیدا کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و باید در این بازی موفق شویم. فصل خوبی را علی‌رغم تمام مشکلات با قهرمانی به پایان رساندیم. ژن پرسپولیس قهرمانی است و باید این مسیر را ادامه دهیم. جو فوق‌العاده‌ای در بین هواداران و خصوصا بازیکنان وجود دارد و انتظار داریم با حمایت پرشور هواداران تا ثانیه آخر در دیدار دربی، باز هم بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

گلر پرسپولیس درباره دستیابی به عنوان برترین گلر فصل با کسب نوزده کلین‌شیت گفت: این عنوان فردی نیست و تمامی بازیکنان در آن سهم دارند. ما یک تیم بودیم و هر چه به دست آوردیم در کنار هم و با همکاری هم بوده است. با این حال واقعا از این اتفاق خوشحالم و از ننکا و همچنین دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که در آن سهیم هستند و در این مسیر کمک زیادی کردند. باید در جام حذفی هم با تمرکز و انگیزه بالا کار را دنبال کنیم. حاشیه زیادی در طول فصل برای ما ساختند اما از صمیم قلب باید بگویم که یکی از بهترین فصول ما از نظر تیمی بود. کنار هم علیه همه چیز جنگیدیم و خوشحالم پایان آن با قهرمانی همراه شد.

وی ادامه داد: برای ما مهم‌ترین چیز خوشحالی هواداران و پیراهن پرسپولیس است. قهرمانی مبارک همه هواداران و از آن لذت ببرند.

بیرانوند درباره اینکه برخی تیم‌ها نسبت به قهرمانی این تیم موضع گرفته و حتی تبریک نگفتند گفت: باید از تیم هوادار و اعضای آن تشکر کنم. ما ۳۰ بازی انجام دادیم، ۳۰ بازی پرماجرا. باختیم و بردیم و خوب بودیم یا بعضی بازی‌ها طبق انتظار ظاهر نشدیم. یک ماراتن بزرگ برای ما بود و همه تیم‌ها در آن حاضر بودند. با احترام باید بگویم برای ما مهم نیست که بعضی تیم‌ها تبریک نگفتند. خودمان می‌دانیم چقدر سختی برای این عنوان پشت سر گذاشتیم. مشکلات داوری برای همه تیم‌ها بود و قرار نیست بیاییم الان بشماریم که چقدر به ضرر ما بوده و چقدر به ضرر دیگر تیم‌ها. این قهرمانی با تمام وجود به هواداران تبریک و مبارک آنها باشد که حق‌شان بود. از خوشحالی آنها خوشحالیم و سعی می‌کنیم فصل را به بهترین شکل برای آنها پایان دهیم.

وی درباره ماجرای داوری و اعتراض استقلال به این ماجرا گفت: دیگر واقعا ماجرا لوث شده است. در همین بازی دیدید که چه شد. اعتراض کردیم اما چه شد؟ دو پنالتی کاملا واضح علیه ما گرفته شد. صحبت از اوت و خطای وسط زمین نیست و دو پنالتی می‌تواند جریان هر بازی‌ای را عوض کند. چه باید می‌کردیم؟ توی سر خودمان نمی‌زنیم و قرار نیست گریه کنیم. باید بجنگیم. فقط داوری نبوده، هزار اتفاق برای ما افتاد اما وقتی ژن‌تان با قهرمانی باشد با هر مشکلی می‌جنگید. ما به فینال رسیدیم، در شرایطی که دو پنالتی در نیمه نهایی اشتباهی علیه ما گرفته شد. در سمت مقابل چه شده؟ در شرایط بدون گل، پنالتی نساجی دیده نشد. بیخیال این چیزها. دربی را بچسب و به امید یک بازی خوب و حضور پرشور هواداران و انشاالله قهرمانی.

بیرانوند درباره داوری بازی اینطور حرف‌هایش را پایان داد: ما می‌خواهیم بازی کنیم. خودمان را برای هر چیزی آماده کرده‌ایم. می‌جنگیم برای قهرمانی و تمام وجودمان را برای این پیراهن و هوادارانش می‌گذاریم و شکی نداریم که با روحیه و انگیزه و تمرکزی که داریم موفق خواهیم شد. آقای ساپینتو هم ناراحت نباشد و اگر دوست دارد داور پرتغالی بیاورد و ما به خودمان شک نداریم و می‌جنگیم برای خوشحالی هواداران.

کد خبر 763085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • ۶۶۶۶۶۶۹ IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    10 15
    دندان شکن بود لر شجاع.
    • الیاس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      4 5
      این با پول بیشتر تیم عوض کرد بیشتر افتاب پرست بهش میاد تا شجاع
  • هادی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    4 2
    بیا پایین جو گیر نشو .....بازیت رو توی اروپا هم دیدیم برگشت خوردی
  • ابی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    3 3
    جناب بیرانوند همان پرتغال چندبازی دروازه بان بودی درحد نه ساپینتو هستی نه درحد استقلال تیم ما دروازه بانان بزرگی داشت ودارد تو کجا وناصرخان حجازی کجا مال کری خوانی هم نیستی بعنوان یک لر بختیاری یک پیشنهاد میکنم خودت راگم نکن چون منفور خواهی شد اوناییکه هندوانه زیر بغلت گزاشتن خوبی تو رانمیخواهند تیم شما با داوری قهرمان شد عالم وآدم هم می‌دانند واگر ناداوری نبود آلان پنجم هم نمیشدید تاریخ یکصدساله باشگاه استقلال درنمیتوانی زیر سوال ببری