مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با چک جعلی ۴۵ میلیارد ریال پولشویی و کلاهبرداری کرده بودند.

دسته چک

 به گزارش همشهری آنلاین، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردارحرفه ای که با پخش چک و تراول جعلی ۴۵ میلیارد ریال پول‌شویی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید در سایت های اینترنتی و ارائه چک جعلی در محله یوسف آباد تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۵ بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهمان اقدام به پخش چک‌های جعلی کرده و بدین ترتیب از کاربران فضای مجازی و مالباختگان کلاهبرداری می‌کنند افزود: در یک عملیات منسجم پلیسی درحالی که متهمان در حال خرید یک دستگاه تلفن همراه با چک جعلی بودند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ مجوزهای قضائی و بازدید از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی چک، اسکناس و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان ۵۷ و ۵۹ ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و اسکناس جعلی اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان به جعل تراول و کلاهبرداری و پولشویی اعتراف کرده‌اند، اعلام کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 762950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha