جنگنده تهاجمی Su-۲۴mk فنسر که در خدمت نیروی هوایی ارتش ایران در آمده می‌تواند به حداکثر سرعت ۱.۸ ماخ رسیده و به سقف ارتفاع پروازی ۱۱ کیلومتری برسد. فنسر با یک لود نیمه سنگین برای عملیات تهاجمی، توانایی نفوذ تا شعاع ۶۵۰ کیلومتری برای انجام عملیات و بازگشت به پایگاه مادر را دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، این جنگنده در صورت لود تسلیحات دور ایستا و کروز ، افزایش چشمگیر برد درگیری خواهد داشت و می‌تواند اهداف مهم تا شعاع ۲۱۵۰ کیلومتر را مورد حمله قرار دهد.

کد خبر 762106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سجاد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    7 1
    سیبل تیر اندازی بسیار بزرگ و کند واسه انواع هواپیماهایی با مدل بالاتر از اف۱۴
  • فقط خدا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    27 4
    بالاخره سوخو35 ها رسیدن نه ؟!به نظر یه عده تصور میکنن مردم که چیزی نمیفهمند جای سوخو 35 سو۲۴ رو نشون میدیم و میگیم به نیروی هوایی اضافه شده .برادر من ده‌ها سوخو ۲۴و ۲۷ رو بذاری یه دونه اف ۱۶ همه رو می‌فرسته قبرستون. سوخو ۲۴ ارابه مرگ هست نه جنگنده. حیف پهبادها و اینهمه تحریم بخاطر اهداف و تجاوزات تخم زردهای روسها .
  • خودم IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    21 2
    حاجی با أین مشخصاتی که دادی از جنگنده های نسل هفتم هم این ها را بردی بالا یک خرده بیا پایین با هم برویم
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    13 12
    باتوجه به دشمنان بی اصل ونصب خارجی وپسماندهای داخلی.لذا ما باید مخوفترین سلاح های با برد بلند وقدرت تخریب جهنمی را داشته باشیم تا در زمان لازم چشم دوشمنان را از حدقه درآوریم درغیراینصورت هر سگ وشغالی برایمان ولق ولوق می کنند در ضمن ضرر هنجارشکنان همجنس باز داخلی از دشمنان خارجی بیشتر است که باید مشابه طرح سمپاشی مبارره با مالاریا وساس وکک وشپش به اجرا گذاشته شود تا کشور وجامعه از وجود انگل های طویله ای پاکسازی شود