وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید مدعی شد لالیگایی که زمانی به رونالدینیو، رونالدو، کریستیانو و مسی تعلق داشت، امروز متعلق به نژادپرستان است.

وینیسیوس جونیور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی پست، رئال مادرید در بازی روز گذشته یک بر صفر مقابل والنسیا شکست خورد. در جریان این بازی وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال در حالی از زمین اخراج شد که با شعارهای تبعیض‌آمیز هواداران مواجه شد.

شاگردان کارلو آنچلوتی ۱۰ دقیقه قبل از نیمه دوم با ضربه زدن دیگو لوپس به پیروزی رسیدند. مادرید برای گل تساوی فشار آورد، اما پس از اینکه وینیسیوس ادعا کرد از سوی تماشاگرانی که پشت دروازه نشسته بودند، مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته، بازی برای چند دقیقه متوقف شد.

قبل از شروع مجدد بازی، داور با داور چهارم و مربیان روی خط بازی صحبت کرد. با این حال، وینیسیوس پس از ضربه زدن به هوگو دورو، کارت قرمز دریافت کرد.

این بازیکن پس از بازی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «این نه اولین بار، نه دومین و نه سومین بار بود. نژادپرستی در لالیگا طبیعی است. فدراسیون و حریفان نیز آن را تشویق می‌کنند. بسیار متاسفم. مسابقات قهرمانی‌ لالیگا که زمانی به رونالدینیو، رونالدو، کریستیانو و مسی تعلق داشت، امروز متعلق به نژادپرستان است.»

کد خبر 762104
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • به نام خدا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام