سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به دور دنیا گفت: ایران در این عملیات نشان داد که تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا شکست خورده است.

کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی در حاشیه مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ‌با بیان اینکه اقدام ارزشمند و افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عملیات بی‌نظیر صورت گرفته از سوی آنها باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی شده است، اظهار داشت:‌ قدرت دریایی از مولفه‌های مهم قدرت کشورها در عرصه بین‌المللی محسوب می‌شود و کشوری که دارای قدرت دریایی است می‌تواند در حوزه‌های بین‌المللی و راهبردی حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های ارزنده‌ای در فناوری‌های دریایی داشته است‌، افزود: با این سفر، برگ اقتدار دیگری بر اوراق قدرت جمهوری اسلامی افزده شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این سفر، یک سفر عادی نبود، در این سفر اقتدار دریایی، علمی، صنعتی و فناوری ایران در این حوزه به نمایش گذاشته شد، تاکید کرد: ایران در این عملیات نشان داد که تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا شکست خورده است. این اقدام امید را در دل ملت‌های مستقل دنیا افزایش داد و نشان داد که ایران در پرتو اراده ملی، توانایی عبور از سیاست‌های تحمیلی نظام سلطه را دارد.

کنعانی در پایان تاکید کرد: این اقدام، امید را نزد دولت ها ی دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزود.

کد خبر 761850
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مثلا یک ایرانی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    کنعانی راست میگه فقط نمیدونم چرا من کارمند این وسطا له شده ام زیر بار قسط ، شهریه های مختلف ، اجاره خونه و سایر هزینه های زندگی نکرده ام . لطفا" یک پرینت از حساب حقوق کنعانی و ریز هزینه های ایشان را با پرینت حساب حقوق و مدل هزینه کرد بنده ببینید و این حرف سخنگو رو تفسیر بکنید . کت و شلوار تنش ( نه بقیه لباساش تو خونه 9 قیمت حقوق یک سال منه . ........ آری کنعانی راست میگه اقدام ناوگروه 86 بی نظیر بوده من هم راست میگم پرس شدم له شدم نابود شدم