کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تخفیف ۵۰ درصدی بین‌المللی کردن گواهینامه دختران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر خبر داد.

گواهینامه بین‌المللی رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین، طرح «دختران ایران» به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این مدرک بین المللی، از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود.

طرح دختران ایران به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر تا سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، با هدف گرامیداشت مقام دختران کشورمان اجرا خواهد شد.

بر این اساس، دختران ۱۸ تا ۲۵ ساله که برای نخستین بار گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://idp.taci.ir/ و بارگذاری مدارک خود شامل تصویر گواهینامه، کارت ملی، یه قطعه عکس و تصویر صفحه نخست گذرنامه، با وارد کردن کد IRANDOKHT از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند.

در این طرح گواهینامه‌های بین‌المللی رانندگی یک ساله به صورت نیم‌بها صادر و طی ۷ تا ۱۰ روز کاری برای متقاضیان ارسال می‌شود.

کد خبر 761811
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha