۱۸ آبان ۱۳۹۸ بود که گزارشی به دادسرای جرایم امنیت اخلاقی ارسال و در آن عنوان شد در بررسی‌های اطلاعاتی محرز شده که فردی به هویت «سارا جرف دریس‌زاده» با در اختیار داشتن تعدادی از زنان و دختران در امارات مبادرت به تشکیل یک شبکه فساد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، با بررسی‌های صورت‌گرفته محرز شد که نام‌برده یک شاخه از شبکه بین‌المللی قاچاق زنان و دخترانِ شهروز سخنوری معروف به الکس است که با سِمت مدیر ارشد این شبکه تحت‌نظر و هدایت الکس در دوبی فعالیت می‌کند.  با دستگیری سارا، شبکه گسترده‌ای که زنان و دختران روسپی را از شهرهای مختلف کشور سازمان‌دهی و مبادرت به قاچاق آن‌ها به چندین کشور منطقه می‌کرد زیر نظر قرار گرفت و ضربه تاثیرگذاری به شبکه وارد شد. در اقدام صورت‌گرفته تعدادی از زنان و دختران فعال در این شبکه شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند.

صبح امروز «شهروز سخنوری» معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد. آخرین اظهارات سرشبکه قاچاق انسان پیش‌ از اعدام را ببینید.

کد خبر 761424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    58 17
    علت اینکه چرا دختران به این نوع کار تن میدن چیه ؟ چرا همیشه به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستید ؟؟؟ امروز شهروز حذف شد فردا X و پس فردا Y اومد تکلیف اون دختران چی میشه ؟ برید ریشه های گرایش دختران و زنان به فساد رو پیدا کنید
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      32 28
      مجید جان، علتش تو شهوت و عشق غرب و خارج و زندگی اشرافی است بعدش اصلا دنبال پاک کردن صورت مسئله نیستیم پس حرف الکی نزن
  • یک ایرانی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    19 4
    خدا لعنت کند ایشان را