معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: تلاش و سعی وافر مردم بر این است تا این انقلاب زنده و بالنده تحویل صاحبش امام عصر (عج) شود.

سردار محمد رضا نقدی

به گزارش همشهر ی آنلاین، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (پنجشنبه) در پیش‌اجلاسیه شهدای عشایر در اصلاندوز اظهار داشت: آرامش، امنیت و پیشرفت کشور را مرهون شهدایی هستیم که بی‌ادعا در برابر دشمنان انقلاب ایستادند و اجازه ندادند تا یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سردار نقدی افزود: در بین گروه‌های مختلف جامعه، عشایر غیرتمند با هوشیاری و سلحشوری تمام در ایام دفاع مقدس در صحنه حاضر شده و اجازه ندادند تا خاک و ناموس این کشور مورد تعرض قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: امروز نیز عشایر دلیر و شجاع این مرز و بوم به‌ویژه عشایر شاهسون استان اردبیل با جوانمردی و شجاعت در صحنه‌های مختلف حاضر شده و با صیانت از این انقلاب و دستاوردهای آن اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای فتنه‌گر در داخل و خارج از کشور به این انقلاب و حریم آن خدشه‌ای وارد کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دلاور عشایر را در هشت سال دفاع مقدس گفت: این شهدا در وصیت‌نامه خود خطاب به ملت ایران دو عنصر ارزشمند را یادآور شدند که ولایت و حاکمیت اسلام با حفظ مبانی ارزشی آن دو گوهر ارزشمندی است که در وصایای شهدا مورد تاکید قرار گرفته است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین مقطع ملت ایران امروز در برابر همه دشمنان و ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند تا حاکمیت ارزشی و الهی مخدوش شده و یا زیر سوال برود، بلکه تلاش و سعی وافر بر این است تا این انقلاب زنده و بالنده تحویل صاحبش امام عصر (عج) شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: امروز دشمن با تمام توان خود و ابزارهای پیچیده رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغاتی به جنگ با ملت ایران آماده، اما غافل از اینکه عنصر معنویت و پایبندی به ارزش‌های الهی نمی‌تواند به این ملت و انقلاب ارزشی آن صدمه‌ای بزند.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی اجرا و یاد و خاطره شهدای عشایر استان اردبیل در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید این استان گرامی داشته شد.

کد خبر 761354
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha