مسافرت جمعیتی یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرها در زندگی هر فرد است به ویژه اگر همسفرانی یکدل و خوش مشرب با هم به مسافرت بروند.

image-20230517111344-1.png

سفر جمعیتی به تهران می‌تواند یکی از دلپذیرترین سفرها باشد به ویژه در صورتی که مسافران برای اقامت، یک خانه را به صورت روزانه اجاره نموده و همه افراد با هم در یک خانه، روز و شب را بگذرانند. اجاره خانه روزانه برای سفر جمعیتی شرایطی دارد. اگر جمعیتی به این شهر سفر می‌کنید، در اجاره سوئیت در تهران این نکته‌ها را بدانید تا سفری خوشایند در اقامتگاهی راحت و مناسب داشته باشید.

اگر جمعیتی به تهران سفر می‌کنید، خانه‌ای با ظرفیت بالا اجاره کنید

برای کسانی که جمعیتی به تهران سفر می‌کنند و قصد دارند همگی با هم در یک خانه باشند، اجاره خانه‌ای با ظرفیت بالا و تعداد اتاق‌های مناسب را در نظر داشته باشید. اما منظور از خانه با ظرفیت بالا چیست و چگونه می‌توان خانه‌ای با ظرفیت بالا پیدا کرد؟ ظرفیت چیزی است که صاحبان خانه هنگام آگهی در سایت‌هایی چون جاباما یا جاجیگا برای اجاره آنلاین آن را تعیین می‌کنند و منظورشان هم این است که خانه امکان پذیرایی کامل از تعداد افراد یاد شده را دارد. علاوه بر این برخی از صاحبان خانه‌ها توضیح می‌دهند که تعداد افراد بیشتری می‌توانند در خانه اقامت نمایند و برای آنها سرویس خواب سنتی وجود دارد.

تعداد اتاق خواب‌های خانه اجاره‌ای را بدانید

گاهی اوقات صاحبان خانه ظرفیت اقامت در یک خانه را بر اساس تعداد اتاق خواب‌های آن تعیین می‌کنند و برای هر اتاق ظرفیت دو نفر را در نظر می‌گیرند. اما گاهی نیز چنین نیست و صاحبان خانه ظرفیت بالایی را برای خانه‌ای با تعداد اتاق خواب کم در نظر گرفته و در سایت‌ها اعلام می‌کنند بنابراین پیش از این که برای یک سفر جمعیتی به تهران خانه اجاره کنید، بهتر است تعداد اتاق خواب‌های خانه اجاره ای را بدانید.

خوشبختانه سایت‌های معتبری که برای اجاره روزانه خانه در تهران وجود دارند، همه اطلاعات را به درستی به شما می‌دهند. بنابراین اگر به تهران مبله یا جاباما سر بزنید، می‌توانید متوجه شوید که تعداد اتاق خواب‌های یک خانه با ظرفیت آن چقدر همخوانی دارد. اگر از آن دسته گروه‌هایی هستید که دوست دارید در سفر جمعیتی هر خانواده اتاقی مخصوص به خودشان را داشته باشند، می‌توانید با آگاهی داشتن از تعداد اتاق خواب‌ها، خانه‌ای مطابق با شرایطتان پیدا کنید.

تعداد سرویس خواب خانه را بدانید

اطلاع داشتن از تعداد سرویس خواب، چه به صورت تختخواب و چه سنتی، برای سفر جمعیتی به تهران لازم است. تعداد سرویس خواب در سایت‌ها با ظرفیت رابطه مستقیمی دارد. به عنوان مثال اگر خانه‌ای در سایت‌های اجاره خانه روزانه مانند جاباما یا هومسا عدد ۶ را نوشته باشد، یعنی خانه دارای ۶ تختخواب است و ظرفیت پذیرایی کامل از این افراد را دارد. 

قطعا خانه‌هایی با تعداد سرویس خواب بالا برای سفر جمعیتی بسیار مناسب است. مواردی نیز وجود دارد که صاحب خانه قید کرده تا چه مقدار رختخواب سنتی را فراهم می‌کند اما ظرفیت اقامت افراد بیش از آن نیز در خانه وجود دارد. این خانه‌ها معمولا ویلاهای بزرگ در اطراف شهر تهران با فاصله‌های کم هستند.

اگر جمعیتی به تهران سفر می‌کنید، برای اجاره خانه روزانه این نکته‌ها را بدانید

مساحت خانه اجاره‌ای را بدانید

یکی از مواردی که می‌تواند به شما در انتخاب خانه مناسب برای سفر جمعیتی کمک کند، اجاره کردن روزانه یک خانه با مساحت بالا است. قطعا هر چقدر مساحت مفید خانه بیشتر باشد، برای سفر جمعیتی مناسب‌تر است. راه اطلاع داشتن از مساحت خانه نیز رجوع به سایت‌هایی است که مالکان، خانه‌شان را آنجا برای اجاره آگهی کرده‌اند. 

سایت‌های حرفه‌ای اجاره ویلا مانند اقامت ۲۴ یا جاباما، تمامی اطلاعات از جمله مساحت خانه اجاره‌ای را قید کرده‌اند. بنابراین مسافران می‌توانند برای سفر جمعیتی به تهران با در نظر گرفتن مساحت خانه‌هایی که در این سایت‌ها پیدا کرده‌اند، خانه‌ای مناسب با تعداد جمعیت خود پیدا نمایند.

اگر جمعیتی به تهران سفر می‌کنید، تعداد سرویس‌های بهداشتی خانه اجاره‌ای را بدانید

زمانی که جمعیتی سفر می‌کنید، قطعا نیاز به اجاره خانه‌ای با بیش از یک سرویس بهداشتی خواهید داشت و در صورتی که تعداد سرویس‌های بهداشتی خانه کم باشد، به ویژه صبح‌ها که همگی از خواب برخاسته و برای شستن دست و صورت به دستشویی نیاز دارند، دچار مشکل خواهید شد. 

بنابراین پیش از اجاره روزانه خانه برای یک سفر جمعیتی، باید اطلاعات مربوط به تعداد سرویس بهداشتی اعم از حمام و دستشویی کامل باشد. برای این کار کافی است در سایتی مانند جاباما یا پینورست، در صفحه پروفایل هر خانه، کمی دقیق شوید و اطلاعات مربوط به سرویس‌های بهداشتی اعم از تعداد و نوع ایرانی یا فرنگی بودن آن را بخوانید. 

انواع و تعداد ظروف خانه اجاره‌ای را بدانید

شاید در ابتدا دانستن تعداد ظروف به نظر کار لازمی نیاید اما در واقع زمانی که شما جمعیتی یک خانه اجاره می‌کنید، بنا به تعداد افراد گروهتان نیاز به ظرف و ظروف برای پخت و پز و البته نوش جان کردن غذا دارید. پس باید لااقل حدود ظرف‌های یک خانه را بدانید. به نظر می‌آید که تعداد ظرف‌ها برابر با ظرفیت اصلی هر خانه است که در صفحه پروفایل خانه‌ها در سایت‌های اجاره روزانه اقامتگاه‌ها مشخص شده است. در صورتی که تعداد ظروف غذاخوری کمتر از تعداد نفرات باشد، میهمانان آن خانه مجبورند که نوبتی غذا بخورند که معمولا افراد یک گروه این کار را نپسندیده و ترجیح می‌دهند همگی با هم غذا بخورند.

به عنوان مثال اگر ظرفیت یک خانه در سایت میزبون و یا جاباما ۶ نفر نوشته شده است، می‌توان در نظر داشت که یک دست و یک سرویس شش نفره ظرف غذاخوری و متناسب آن ظروف برای آشپزی وجود داشته باشد بنابراین اگر تعداد جمعیت شما بیش از ۶ نفر است، با علم به این که این خانه دارای ظرف برای پذیرایی از یک گروه شش نفری است، می‌توانید با خودتان ظرف بیاورید تا همگی بتوانید با هم غذا بخورید.

اگر جمعیتی به تهران سفر می‌کنید، برای اجاره خانه روزانه این نکته‌ها را بدانید

تعداد پارکینگ‎های خانه‌ اجاره‌ای را بدانید 

از آنجایی که تهران شهری بزرگ است که هر گونه آدمی در آن رفت و آمد می‌کند، بهترین کار برای حفظ امنیت خودرو و پرهیز از دزدی یا هرگونه حادثه دیگری برای ماشین مسافران، این است که آن را در پارکینگ بگذارید.  بنابراین یکی از نکته‌های مهم در سفر جمعیتی، دانستن این است که خانه اجاره‌ای شما به چه تعداد پارکینگ‌ دارد زیرا معمولا در یک سفر جمعیتی، گروه شما با بیش از یک خودرو به تهران سفر کرده است و نیاز به پارکینگ بیشتری دارید. 

مسئله پارکینگ یک موضوع حیاتی در خانه‌های تهران است و باید توجه داشته باشید که برخی خانه‌ها تنها یک پارکینگ دارند و یا حتی اصلا پارکینگ ندارند. پیش از اجاره آنلاین خانه از سایت‌های جاباما یا املاک باشی، از وجود پارکینگ و تعداد آن در یک خانه اطلاع حاصل نمایید.

کد خبر 760972

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha