ناصر ابراهیمی مربی پیشین پرسپولیس درباره هفته پایانی لیگ برتر و شانس قهرمانی سرخ‌پوشان گفت‌وگویی را انجام داده است.

ناصر ابراهیمی

ابراهیمی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اشاره به هفته پایانی لیگ برتر گفت: درست شرایط مشابه اولین دوره لیگ برتر است. من در پرسپولیس بودم ‌و مرحوم منصور پورحیدری در استقلال. آنها با ملوان بازی داشتند و ما با فجرسپاسی در تهران. الان هر دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان بیرون از خانه بازی دارند. بازی‌های بسیار حساسی است. هر دو تیم می‌توانند قهرمان شوند. یعنی با یک مساوی پرسپولیس و برد سپاهان، این سپاهان است که می‌تواند قهرمان شود. یا اگر هر دو تیم مساوی کنند بازهم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

او افزود: «۶۰ درصد پرسپولیس قهرمان و ۴۰ درصد سپاهان قهرمان لیگ امسال است. برای هیچکدام از تیم‌ها هم رسیدن به قهرمانی دور از دسترس هم نیست.»

وی ادامه داد: «اتفاقات فوتبال خیلی زیاد است و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کنند؛ البته در آخرین بازی پرسپولیس مقابل گل گهر هافبک‌های پرسپولیس یک مقدار هماهنگ‌تر بودند یعنی نسبت به بازی‌های قبلی که هافبک‌های پرسپولیس میانه میدان را کامل در دست نداشتند، در این بازی کاملا میانه را در دست گرفته بودند.»

ابراهیمی با اشاره به استرس بازی هفته پایانی که تعیین کننده قهرمانی خواهد بود تاکید کرد: «در این شرایط مسایل روحی و روانی بسیار تعیین کننده است. در این شرایط حتی اینکه کدام قوی‌تر هم است بعد از مسایل روحی و روانی قرار می‌گیرد.»

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه نساجی با مربی خارجی‌اش می‌تواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد، گفت: «همه تیم‌های انتهای جدول در همه دوران مقابل پرسپولیس و استقلال و حتی سپاهان با انگیزه بالای حاضر می‌شوند و بازی‌های سختی را برای این رقیبان رقم می‌زنند. چون پخش زنده سراسری دارد همه تیم‌ها با انگیزه بازی می‌کنند. حالا باید ببینیم مربی نساجی با چه تاکتیکی بازی خواهد کرد. آیا دفاعی بازی خواهد کرد و دنبال ضد حمله است؟»

این کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که در جریان بردهای اخیر تیم پرسپولیس قرار دارد، تاکید کرد: «۵-۶ سالی است که فوتبال ما ضعیف شده و بازیکنان چهره ضعیف عمل می‌کنند. شما توجه کنید در خود پرسپولیس شاید یکی، دو بازیکن تهرانی باشند. متاسفانه تمام زمین‌های تهران را ازبین بردند. تهران اصلا پدیده ندارد که بگوییم جانشین بازیکنانی هستند که ده سال قبل بازی می‌کردند.»

ابراهیمی که در جام ملت‌های آسیا در سال 1984 سرمربی تیم ملی بود با اشاره به قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: «ما از این گروه بالا می‌آییم، اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید توجه کند در مراحل بعد با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد. چون فرقی ندارد با ژاپن، کره جنوبی یا استرالیا بازی کند. اما بازی‌های سختی پیش رو داریم و نباید انتظار زیادی از تیم ملی داشته باشیم.»

کد خبر 760775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    1 0
    کلا این فصل لیگمون نسبت به فصل های قبل داغ و جذاب بود بالای جدول تا هفته های پایانی جنگ قهرمانی بین سه تیم در جریان بود تیمها تو کورس قهرمانی بودن،پایین جدول هم تیمها برای بقا تلاش میکردن حساسیت جدول بالا رفته بود الانم هرکدوم از این دو تیم تاج قهرمانی بر سرش بشیند مبارکش باشه