جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسؤولین و مردم دارد.

علی فدوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی و یادبود برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی که در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۴ سال اخیر انقلاب اسلامی با تمام قدرت های شیطانی در حال نبرد بوده و سابقه ندارد که در برابر کشوری همچون ایران این حجم از دشمنی وجود داشته باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۷۸ کشور در برابر انقلاب در ائتلاف واحد تصمیم به نابودی ایران گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستادند و تنها کشور سوریه در این ائتلاف نبود. طی ۴۴ سال اخیر دشمنان نتوانستند انقلاب را به زانو در بیاورند چرا که رهبری جامعه به دست ولی خداست و به وعده خداوند ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بدخواهان ایران اسلامی ذاتشان بر خباثت و لجاجت است و هرگز دست از دشمنی با ملت ما نمی کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست؛ در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده و بر این اساس باید در تمام زمینه ها به قله برسیم تا دشمنی آنها تمام شود.

سردار فدوی ادامه داد: دشمنان اگر از نظر امکانات و تجهیزات از ما جلوتر باشند در معادله مبارزه، نتیجه را خدا مشخص می کند و چنانچه مسیر را برابر وعده الهی ادامه دهیم پیروزی از سوی خدا محقق می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. جنگ بزرگی که سالها برای طراحی آن نقشه های شومی کشیده بودند، از سویی در بحران کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه باعث شد ذهن برخی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی رها شده، در اختیار دشمن قرار بگیرد.

سردار فدوی اذعان کرد: در جنگ تمام عیار سال گذشته دشمنان فکر می کردند که می توانند کار را یکسره کنند. بی‌نقص وارد شدند و نقشه خود را عملیاتی کردند اما دچار اشتباه محاسباتی شدند و فهمیدند که قدرت انقلاب قابل مقایسه با آنها نیست.

وی افزود: دشمنان به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشتند اما متوجه شدند که قدرت آنها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند، تصریح کرد: اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اصلی ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است که جوانان ما در تراز انقلاب در بالاترین سطح کارآمدی قرار دارند و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را تبدیل به نقطه قوت می کنند.

سردار فدوی اضافه کرد: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارد.

وی بیان کرد: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس خالصانه پایه کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد، دست یابیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

کد خبر 760709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    81 11
    لطفا تو كارهاي كه تخصص نداريد مداخله نكيند شما لطفا از امنيت ايران برزگ محافظت كنيد كه بابتش حقوق مي گيريد و خوب انجام نمي دهيد
    • جواد IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      30 8
      سفسطه های بی ثمر
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      43 2
      دشمن باعث بالا رفتن قیمت خانه شده😂😂😂
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      38 2
      این دولت که شما همه جوره پشتیبانش بوده وهستید ببینید چه بلایی سرمعیشت مردم اورده گرانی خانه وماشین اصلا باورکردنی نیست وچندین برابرقیمت واقعی شده همه اجناس هرروز یک رکورد قیمتی میزنن اینقدر همه چیز را به دشمن ربط ندهید اقتصاد دانش وافراد نخبه میخواهد نه این شاهکارهایی که دردولت دارند برای مردم تصمیم میگیرند
  • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    75 3
    وقتی تعدادی مسئول ناکارامد نمیتوانند شرایط اقتصادی را بهبود دهند چه ربطی به دشمن دارد؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    8 72
    بارک الله واحسنت به سردارفهیم
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    5 65
    بعدازاقتصاد،حجاب وعفاف رانشانه گرفته انداماکورخوانده اند
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    34 4
    سردار، اگر تامین اجتماعی، برای کارگران. خانه اجاره ای می ساخت هم صندوق ها ورشکسته نمی شدندو شهرداری ها، بودجه پایدار داشت، الان هم بیشترین مشکل بان ها هستند، بانک نباید در ساخت مشارکت کند
  • کاوه IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    60 1
    بعله البته سردار نفرمودید ایا دشمن ساختمان نساخته که مسکن گران واجاره بره بالا یا اینکه خونه های خالی را اجاره کردن
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    56 4
    شماحتی درپوشاک مردم هم دخالت میکنید.واین دخالتهای شماهیچ کمکی نه به مردم میکندونه به مملکت.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    53 2
    تو این مملکت چی طبیعی هست که مسکن و اجاره بها طبیعی باشه؟
  • نعمت IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    57 2
    سردار مگه شما هم مشکل مسکن دارید؟ اگر بودجه کمی دارید تشریف ببرید حومه تهران. چون شنیدم لویزان و شمال شهر خیلی گرونه.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    55 4
    لطفا جایگاه سپاه را بیش از این با دخالت در تمام امور کشور تخریب نکنید
  • محمود IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    9 1
    بی تدبیری است سردار به مردم زمین بدهند یک‌ساله ۵ملیون مسکن بسته به وسع از خشت و سنگ و چوب تا بتن ارمه خواهند ساخت از این همه بیابان عرضهٔ واگذاری ندارند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    23 1
    اصلااین درحیطه وظایف شمانیست،وناکارامدیهاوبی کفایتی های مسئولین روبه گردن دشمن نیاندازید
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    4 38
    به والله که نانی که دلیرمردان سپاهی وارتشی درمی آورد جزوپاکترین وسالم ترین درآمدهاست،نه سه ماه تابستان تعطیل هستند،نه درپانزده روزه ی عیدتعطیل هستند،نه درگرماونه درسرماخانه نشین هستنداماهرگزگله وشکایتی ندارندوصبورانه دردفاع ازملت وناموس وطن لحظه ای کوتاهی نمی کنند حتی با درآمدهای اندک،ای کاش دولت حقوق یک سپاهی راباپنج سال سابقه درناامن ترین شرایط منتشر می کردتاروسیاهی بماند برای غربگدایایان،مزدوروطن فروش بادرآمدی های نجومی،وستون پنجمی های وطن فروش که یک سراغتشاشات هستندوصدای دشمن در داخل ننگ و نفرین ابدی بروطن فروشان مزدور
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    22 1
    مثلأ وضعیت چه چیزی در مملکت نرمال و طبیعی میباشد؟ آیا وضعیت بازار خودرو نرمال است؟ یا وضعیت بازار خوراک و پوشاک چطور آنها طبیعی و نرمال هستند؟ یا شایدم وضعیت بازار ارز و طلا نرمال میباشد و ما خیر نداریم، جناب سردار فدوی بهتر است خودمان را گول نزنیم بدون تعارف خدمت شما عرض میکنم که کلأ وضعیت اقتصادی و مدیریتی در مملکت طبیعی و نرمال نیست، یاعلی
  • سید کاظم همت یار IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    18 0
    باسلام ودرود. جناب مگر فقط درد مسکن خير ریشه واساس خرابه تورم گرانی احتکار. خیلی ها تهیه نان ازجعبه های زباله فراری جوانان به دامان دشمنان پناهنده. ملیونها معتاد مواد ملیونها بیکار وهزاران اشکال دیگر. فقط،مسکن وگرانی نیست تماما دست آقازاده ها وقدرتمندان افسوس دولار علي برکت به قریب شصت هزار
  • حسن IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    9 1
    😡😡
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    24 1
    ستون پنجم یعنی وعده یک ملیون مسکن سالانه بدی،وقتی قیمت مسکن یک دهم الان بود،نسازی،تا قیمت دهها برابر بشه،،!! ستون پنجم یعنی دروغ،و وعده فریب ،و گرفتن اعتماد مردم به نظام،!! یعنی بگی من سرباز رهبرم،بعد درسال مقابله با تورم ،همه قیمتها بجز حقوق رو بالای پنجاه درصد افزایش بدی،،!! خب اقلا نگو من سرباز،رهبرم، از خودت مایه بزار جناب رئیس دولت!! رهبر نیازی به سربازان کارامد دارد!! سرباز رهبر وقتی رهبر دستور مهارتورم رو داد!! تولید رو بالا می بره،بهای تمام شده کل محصولات اساسی رو محاسبه میکنه،واسطه ها و دلالها رو حذف میکنه، تولید با بیست درصد سود نسبت به بهای تمام شده برسع دست ملت!! مگه قیمت دلار بالا رفته،که خودرو ،لبنیات،لوازم یدکی و.....ویزیت پزشکان و...بالای پنجاه رفته بالا؟؟ پس چرا حقوق و دستمزد اندازه تورم رشد نکرده؟؟ کل حقوق یه کارشناس به اندازه اجاره یه آپارتمان نبست،چرا؟؟ چون دولت نه مسکنی ساخته،نه تسهیلاتی برای ساخت به خونه اولی ها داده،،حتی هزینه بالا برد
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    28 0
    اتفاقا طبیعیه ! از چه بابت میگم ؟ قانون طبیعیته که هر چی بکاری درو میکنی ، مسئولین و تصمیم گیرندگان و صاحب اختیاران مملکت اعمال ، تصمیماتشون و سیاستاشون رو تو این کشور جوری کاشتن که محصولش شده این ، البته فرق این محصول اینه که خرابی کاشتشون فقط به مردم رسیده وگرنه خودشون که ... پس میبینی چقد طبیعیه ؟ ان چیزی که کاشتید ، ما داریم درو میکنیم عالیجنابان !!
  • رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    3 30
    ستون پنجم دشمن غربگراها ی داخلی هستند که بین خودشون تقسیم کار کردند ودر همه جا نفوذ دارند، اصلاح طلبها وسلبریتی ها در راس همه اینها هستند، متاسفانه قوه قضاییه ضعیف عمل میکند.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    23 1
    حرف های صد بار تکرار و چرا معرفی نمیکنید ستون پنجمو.نمیگید کار ایناست.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    17 0
    بذار بسوزن ملت بدرد،خود.اینقدر نمک نپاشید.کم درد و رنج نداریم.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    24 1
    و بازهم دشمن
  • NL ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    22 2
    فکر کنم که این سردار فدوی چند وقت دیگه در مورد انقراض پلنگ ایرانی و اینکه دشمن آن را منقرض کرده صحبت کند.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    24 3
    عمده مشکلات از مسلط شدن و دخالت و تعیین تکلیف نظامیان بر کلیه امور کشور(داخلی و خارجی) است.