رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره میزبان بازی نساجی و پرسپولیس عنوان کرد: نساجی نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است.

سپاهان - پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین سهیل مهدی درباره شرایط برگزاری جشن قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در هفته پایانی لیگ دو تیم شانس قهرمانی دارند و در دو شهر کاندیدای قهرمانی داریم. برای این موضوع تدابیر لازم در دو شهر دیده شده است. به لحاظ برگزاری شرایط مشابه و ساعت بازی‌ها همزمان است. برای مهیا کردن جشن قهرمانی مسئولان حاضر در سازمان لیگ و کمیته مسابقات تقسیم بر دو و در دو شهر حاضر می‌شوند.

وی افزود: برای بازی‌های مس کرمان و صنعت نفت هم که یکی از آنها به دسته یک سقوط خواهد کرد نظارت ویژه‌ای خواهیم داشت. البته مس کرمان به مصاف سپاهان که یکی از شانس‌های قهرمانی است می‌رود و بازی از دو جنبه زیرنظر سازمان لیگ قرار می‌گیرد. همچنین بازی صنعت نفت با گل‌گهر هم اهمیت زیادی برای ما دارد و موشکافانه این بازی را هم زیرنظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره میزبان بازی نساجی و پرسپولیس عنوان کرد: نساجی نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است و چون سرخپوشان شانس قهرمانی دارند این بازی نیز همچون بازی سپاهان و مس را در اولویت نظارت‌هایمان قرار خواهیم داد. سازمان لیگ دقت نظر لازم را برای این سه بازی دارد.

وی یادآور شد: امیدوارم همه تیم‌ها کمال همکاری را داشته باشند و هواداران هم تیم خود را به خوبی تشویق کنند تا رقابت‌های زیبایی را تقدیم کنیم و لذت به جامعه فوتبال بازگردد. هفته پایانی هم با خیر و خوشی تمام شود و به پشیواز لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت ها برویم.

مهدی درباره تداخل مسابقات فصل آینده لیگ با لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌ها، گفت: لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. روزهای از سال برخی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان بعضی از تیم ها در اردوهای تیم ملی هستند و این موارد با هم تداخل دارد.

کد خبر 760360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    11 15
    اقایان پرسپولیس اول لیگ قهرمان شده بود،،،اینقدر روی اعصاب ملت راه نروید،،جام را بهش بدهیدخخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      24 10
      جام به صاحب اصلی خودش رسید پرسپولیس سرور کیسه