یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از ایجاد ۷ شهرک صنعتی جدید در استان خبر داد و گفت: همچنین شهرک‌های صنعتی فعلی توسعه خواهند یافت.

خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین علی مهدی پور گفت: در تلاش هستیم تا سرانه اراضی صنعتی خوزستان را در شهرک‌های صنعتی افزایش دهیم و نسبت به توسعه شهرک‌های استان اقدام کنیم.

وی افزود: در ۱۲ سال گذشته هیچ زمینی به سرانه اراضی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزوده نشده است اما با تلاش‌های انجام‌شده این مهم محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به دور دوم سفر استانی ریاست جمهور به خوزستان گفت: در سفر ریاست جمهور به استان و با پیگیری‌های استاندار خوزستان و همکاری‌های انجام‌شده در این زمینه توانستیم مصوبه ایجاد ۷ شهرک صنعتی جدید در استان را از هیات دولت اخذ کنیم.

مهدی پور ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده مصوبه توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی فعلی استان نیز از هیات دولت اخذ شده است تا بتوانیم نسبت به توسعه شهرک‌های صنعتی که امکان توسعه دارند اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱، در راستای رونق تولید، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار، بیش از ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان در قالب ۱۶۴ قرارداد به فعالان اقتصادی واگذار شد.

کد خبر 760238
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha