با رای صادره از سوی کمیته انضباطی امیر جمشیدیان مربی تیم شهرداری همدان به مدت ۶ ماه از همراهی تیمش محروم شد.

امیر جمشیدیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در مسابقه تیم های شهرداری همدان و فجر سپاسی تخلفاتی از سوی امیر جمشیدیان از سوی نماینده فدراسیون فوتبال گزارش شد که این گزارش منجر به صدور این رای از سوی کمیته انضباطی شد:

*مسابقه تیم های شهرداری همدان و فجر شهید سپاسی شیراز برگزار و از سوی امیر جمشیدیان، مربی تیم شهرداری همدان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی پس از اتمام مسابقه و ایراد صدمه بدنی عمدی به داور که منجر به محرومیت نامبرده از ورود به استادیوم های ورزشی با صدور قرار دستور موقت شد، رخ داد. بر همین اساس وی به شش ماه محرومیت از ورود به استادیوم های برگزاری مسابقات تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با صدور این رای از قرار دستور موقت رفع اثر می‌شود. این رای قابل تجدید نظر است. تیم شهرداری همدان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. هم چنین تیم شهرداری همدان به دلیل تخلفات تماشاگران و یکی از عوامل منتسب به این تیم وورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به سوی داور و مضروب کردن کمک داور و عدم معرفی فرد متخلف، به دو جلسه از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی محروم است و باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

کد خبر 760020
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha