دل‌بوسکه، مربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، توصیه ای جالبی به کاپیتان بارسلونا کرد.

بوسکتس

به گزارش همشهری آنلاین  سرخیو بوسکتس چند روز پیش اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد. او پس از 15 سال بازی برای تیم اول باشگاه و کسب همه افتخارات ممکن، به دوران حضورش در بارسا پایان خواهد داد. بوسکتس در تیم ملی اسپانیا نیز یک جام جهانی و دو جام ملت‌های اروپا را فتح کرد. هنوز مشخص نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود ولی شایعاتی در مورد رفتنش به الهلال عربستان شنیده می‌شود.

دل‌بوسکه، مربس سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، در مورد بوسکتس گفت: «سن فوتبالی الان بالا رفته و معتقدم بوسکتس که بسیار از خودش مراقبت کرده، حتی در این سن و سال هم می‌تواند در بهترین تیم‌ها بازی کند، ولی به تصمیم جدایی او از بارسلونا باید احترام گذاشت. احتمال رفتن بوسکتس به عربستان؟ من با آن مخالفم و حتی برای گرفتن ارثم نیز به عربستان نخواهم رفت.»

از دل‌بوسکه که دو بار رئال را قهرمان چمپیونزلیگ کرده، در مورد بازی برگشت رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سوال شد و او پاسخ داد: «تساوی بازی رفت عادلانه بود و معتقدم دو تیم با احترام زیادی برابر هم بازی کردند. در مقطعی رئال تیم بهتر زمین بود و در مقطعی نیز سیتی بهتر کار کرد. معتقدم رئال ترسی از سیتی برای بازی برگشت ندارد و البته دلیلی هم برای ترسیدن نیست. خیلی از لیگ برتر حرف زده می‌شود، ولی امسال تیم‌های ایتالیایی بهتر کار کرده‌اند و دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارند.»

کد خبر 759837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    37 58
    درود بر شرفت که مثل رونالدو اعتبارتو به پول .... .... عربستانی نفروختی. مسی هم مثل رونالدو .... .....
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    34 49
    آفرین سرخیو.
  • M IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    44 54
    تو انگشت کوچیکه رونالدو هم نیستی ... که نمیری. متاسفانه تو عربستان بیشتر از کشور خودت بهت بها میدن