رییس هیات مدیره انجمن سی‌ان‌جی کشور گفت: تصمیم شورای پول و اعتبار در رابطه با دریافت کارمزد از کارت‌خوان‌ها موجب جمع آوری کارت‌خوان‌ها در جایگاه‌های سوخت خواهد شد.

بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، محسن جوهری  اظهار کرد: جایگاه‌های سی ان جی به دلیل عدم دریافت کارمزد منصفانه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند و متاسفانه توجهی به وضعیت اقتصادی جایگاه‌داران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری در شرایطی که کاهش میزان فروش جایگاه‌ها در مقایسه با سال قبل موجب کاهش درآمد جایگاه‌ها شده و تاکنون هیچگونه افزایشی در کارمزد جایگاه‌ها تصویب نشده است، مدعی شد: تصمیم اخیر در افزایش حدود ۶۰ درصدی هزینه برق جایگاه‌های سی ان جی موجب بدتر شدن شرایط اقتصادی جایگاه‌ها شده و این تصمیم جدید برای دریافت کارمزد از تراکنش‌های کارتی نیز موجب افزایش هزینه جایگاه داران بین ۴ تا ۱۲ میلیون در ماه خواهد شد.

به گفته رییس هیات مدیره انجمن سی ان جی کشور، این انجمن از شورای پول و اعتبار تقاضا دارد تا جایگاه‌های سوخت را از این تصمیم مستثنی کند؛ در غیر اینصورت با توجه به مخالفت گسترده جایگاه داران، با اجرای این تصمیم پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌ها فقط به صورت نقدی انجام خواهد شد و این موضوع باعث بروز مشکل برای مردم و جایگاه‌داران خواهد شد.

کد خبر 759714
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • وحید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    20 2
    قانون از کجا آوردی را اجرا کنید و به دارایی افراد نظارت شود و از یک حدی به بالا از همه مالیات گرفته شود این موش و گربه بازیها رو هم در نیارید
  • احمد شهریاری IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    7 33
    بنظر من بنزین بایستی لیتری صد تومان تا خیابانها خلوت بشه
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    5 28
    بهتر است جایگاه داران سوخت قناعت کنند
    • ایرانی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      15 3
      در ۹۹ درصد کشورهای دنیا خودرو با قیمت واقعی فروخته میشه و در عوض سوخت هم قیمت واقعی.اونموقع میشه با قیمت یه دنا پلاس یه بنز ۲۰۲۳ سوار شد و بنزین لیتری ۵۰ تومن هم بشه ارزشش رو داره.حداقال آمار مرگ ناشی از خودروهای داخلی ۱۰۰ درصد کاهشی میشه.
    • ایرانی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      14 4
      شما فکر کنم دوست گرامی یک چیریت میشا بنزین بشه لیتری صدتومان شما راحت مشید فکر کنم ماشین ندارید وگرنه این حرف نمی‌زد من که شغلم ماشین آلات هست توبازار هستم بنزین لیتری 3تومان هم زندگی برماسخته کرده حالا شما حرف از لیتری صدتومان میزنیدچهار تامثل شما حرف میزنید دولت هم میگه 50تومان اون وقت هست که وضعیت میشیت مردم ازاینی که هست هم بدترمبشود
  • مهدی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    11 3
    نه تنهاجایگاهداران همه کسبه باید همین کارراانجام دهندبیست وچهارساعت یابیشترپول دست شماست هزینه چاپ اسکناس کم میشودهزینه تراکنش هم میخواهید واقعا روکه رونیست باید انقدرپول چاپ کنید تا بفهمید ، باملت چه میکنید ،اینکارهافقط ازدشمن سرمیزند
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    5 7
    با کارشناسی کارت سوخت توزیع شود. خودروهای که عمر مفید آنها تمام شده وباعث آلوده گی می شوند . خودروهای که در پارکنیگ ها خوابیده وفقط از کارت سوخت آنها اسنفاده می شود. خودروهای که کارت سوخت آنها به نام صاحب خودرو نباشد. دلالانی که فقط کارت سوخت را با قیمت خیلی زیاد در بازار می فروشند.