رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت شهید مسعود پرکاس و صدور کیفرخواست برای قاتل شهید سعید مریدی خبر داد.

قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی قهرمانی ضمن تسلیت شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان به خانواده این شهید والامقام، همرزمان وی و مردم شریف استان اعلام کرد: در نتیجه همکاری بسیار خوب اعضای شورای تأمین استان هرمزگان و مجاهدین فراجا، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) طی یک عملیات پیچیده و کاملاً حرفه‌ای و بی نظیر در بامداد امروز دو نفر از عوامل اصلی دخیل در این جنایت به همراه صدها کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: پرونده شهادت این شهید گرانقدر با جدیت پیگیری می‌شود و در اسرع وقت حکم قطعی آن هم به لحاظ حمل مسلحانه مواد مخدر و هم به علت ارتکاب قتل عمدی صادر خواهد شد.

قهرمانی افزود: در خصوص پرونده شهادت «شهید سعید مریدی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان نیز در کمتر از یک ماه از شهادت این شهید والامقام کیفرخواست یکی از عوامل شهادت با دو عنوان اتهامی قاچاق مسلحانه مواد مخدر و قتل عمد صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات ریاست  قوه قضاییه در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین امنیت، پرونده عوامل این جنایت نیز پس از ارسال به دادگاه به زودی منجر به صدور حکم نهایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، در درگیری با باند اشرار بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید و سرگرد سعید مریدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان نیز ۲۱ فروردین ماه امسال در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 759530
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 2
    الان بعضی ها ناراحت میشن