مسی که سفیر گردشگری عربستان سعودی نیز هست، انتظار می‌رود در لیگ عربستان رقابت دو نفره دیگری را با «کریستیانو رونالدو» که در زمستان راهی النصر شد، تشکیل دهد.

مسی

 یک منبع سعودی به خبرگزاری فرانسه گفته که حضور ستاره آرژانتینی در فوتبال عربستان نهایی شده و پس از دوئل رونالدو -مسی در فوتبال اسپانیا، حالا آن‌ها در عربستان با هم سرشاخ می‌شوند.

یک منبع نزدیک به مذاکرات میان مسئولان سعودی و وکلای «لیونل مسی» ادعا کرده، کار انتقال ستاره آرژانتینی به فوتبال عربستان نهایی شده است.

این منبع ناشناس بدون نام بردن از تیم آینده مسی ۳۵ ساله گفته است: قرارداد مسی یک توافق انجام‌شده است. قرارداد فوق العاده‌ای در کار است. ما در حال نهایی‌کردن جزئیات کوچکی هستیم. 

گفته شده مدت قرارداد مسی ۲ ساله و با تمدید یک ساله و مبلغ آن نیز رقم قابل توجه مابین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

پیشتر رسانه‌ها خبر داده بودند کاپیتان تیم ملی آرژانتین که همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید، در باشگاه الهلال عربستان توپ خواهد زد.

در حالی که قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد مذاکرات به بن‌بست رسیده است، یک منبع در باشگاه پاریسی به خبرگزاری فرانسه گفته است: اگر باشگاه می‌خواست قرارداد او را تمدید کند، زودتر از این‌ها آن را نهایی می‌کرد.

رابطه برنده هفت توپ طلای جهان با هواداران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به شدت تیره و تار شده و او چند بار توسط اولتراهای پاریسی هو شد.

مسی که سفیر گردشگری عربستان سعودی نیز هست، انتظار می‌رود در لیگ عربستان رقابت دو نفره دیگری را با «کریستیانو رونالدو» که در زمستان راهی النصر شد، تشکیل دهد.

قرارداد رونالدو تا سال ۲۰۲۵ با النصر معتبر است و او با دریافت دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو، به پردرآمدترین ورزشگاه جهان تبدیل شده است.

کد خبر 759342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    29 3
    ما هم درگیر کنترل قیمت مرغ وتخم مرغ هستیم
  • تاری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    36 2
    ماهنوز با دارا بودن آب و هوای چهار فصل و این همه سرمایه خدادادی نمی‌تونیم قیمت پیاز رو کنترل کنیم وای وای و....ولی سایر کشورها...