امروز اخباری درمورد به نتیجه رسیدن پرونده و محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای و جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی گل‌محمدی مطرح شد.

یحیی گل محمدی

 محرومیت و به گزارش همشهری آنلاین  پس از دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر که در روز ۷ بهمن با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، باشگاه خوزستانی به دلیل اظهارات یحیی گل‌محمدی از سرمربی پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد.

پس از طرح این شکایت کمیته اخلاق با بررسی‌های صورت گرفته اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به پرونده را ندارد و آن را پس از چندین ماه به تازگی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرستاده است.

با این وجود در شرایطی که امروز اخباری درمورد به نتیجه رسیدن پرونده و محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای و جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی گل‌محمدی مطرح شد، طبق پیگیری‌ها کمیته انضباطی تاکنون به این پرونده رسیدگی نکرده است.

در آخرین جلسه این کمیته به پرونده گل‌محمدی رسیدگی نشد و شاید حتی اعضای کمیته انضباطی پس از بررسی به این نتیجه برسند که آن‌ها نیز صلاحیت رسیدگی را نداشته و پرونده را با مستندات به کمیته دیگری ارجاع بدهند.

کد خبر 758798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 57
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    36 36
    عجب... رد گم کنی خوبی... هفته ی هفدهم تخلف شده، لیگ داره تموم میشه تازه. یادشان افتاده گل‌محمدی عزیز دردونه تخلف کرده... داداش خودتونید... مردمو احمق فرض نکنید...لعن الله علی القوم الظالمین... ومکرومکرالله و الله خیرالماکرین... مبارک جناب سهیل مهدی خائن و رفقا... در دربی 100 خیلی چیزها علنی شد جناب سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی... بیچاره توپ جمع کن...
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    52 53
    اینهم یک حربه جدید است که تمرکز پرسپولیس را به‌هم بزنند ولی کور خوانده‌ اند
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    68 28
    جمع کنی حاشبه سازی رک. زورتون تو زمین به پرسپولیس صد سال... نمی رسه . حسودای بدبخت