مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند.

رضا درویش

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در میزبانی این بازی در ورزشگاه آزادی نقش پر رنگی داشته است، گفت: ما مهمان بودیم و نمی توانستیم دخالت کنیم. شاید استرس بازی باعث این صحبت‌ها شد اما مشکلی نیست و گذشت. به فکر فردا باشیم تا مقابل گل‌گهر پیروز شویم.

او در خصوص داوری‌ها گفت: زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. هواداران شوق تیم را دارند و مزد حمایت خود را می‌گیرند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.

او در خصوص فینال جام حذفی و اینکه استقلال درخواست داور خارجی کرده است، گفت: این را باید از تیم مقابل بپرسید. داوران ایرانی زبان‌زد هستند و چندین داور در آسیا داریم. به خاطر استرس و عدم نتیجه‌گیری این صحبت‌ها انجام می شود. همگی دوستان ما هستند و بعد از پرسپولیس، استقلال تیم شهر ما خواهد بود که باید در میادین بین المللی هوادار او باشیم. تیم ما منسجم است و دو فینال دیگر داریم که به امید خدا هواداران خواهند آمدند و از تیم حمایت می کنند.

کد خبر 758542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 27
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • پرسپولیس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    27 13
    افرین به درویش.تیم ما اول خدا رو داره بعد داوری رو.خداروشکر
    • غریبی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      11 8
      ساکت
  • اردلان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    7 13
    استقلال اول باید ی مربی با دانش بیاره که هوچیگری نکنه..بخدا درد استقلال ادعای بیش از حد سرمربی شونه این جمله اول فصل شوو مرور کنید بعد متوجه میشین که از دانش مربی گری ی مثقال در چنته نداره"از من بیش از 4 قهرمانی نخواهید" اخه مرد خووب تو از راه برس اوضاع ببین بعد اینوو بگوو ..استرس خودشو ب تیم هم منتقل میکنه..ی سرمربی باید توی تمرین و انالیز تیمش حرفشوو بزنه بعد اجازه بده بازیکن طبق برنامه ای ک براش تجویز کردن فوتبالشو بازی کن تو هم کناز زمین از بازی تیم ت لذت ببر عین پرفسور برانکوووووووووووو
  • امیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    20 13
    خدا رو شکر کن که هم خدا رو دارین هم داوری رو.
  • درویش IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    26 8
    منظورش اول داور بعد خدای لابی
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    32 14
    سخنی از مادر شوهر عروس ، استقلال تیم اول ، تیم دوم نامشخص و تیم سوم پایتخت چرکپولیس ، نتیجه نمیگیرن سایر تیم ها چون حکومتی ها دنبال تغییر نتایج سایر تیم ها و نتیجه دادن به تیم منفور و سوم پایتخت هستن