پرفکت مانی یک وبسایت است که در سال 2008 در کشور پاناما تاسیس شد.

عکس

پرفکت مانی در زمینه پرداخت و انتقال پول به مردم سراسر دنیا خدمات می دهد و شرکت معتبری است. سایت پرفکت مانی با آدرس perfectmoney.com به کاربران خود خدمات می دهد.

صفر تا صد خرید آنلاین پرفکت مانی

کاربران شرکت پرفکت مانی به چند روش می توانند انتقال وجه انجام دهند که در ادامه به این موضوع و روش های خرید ووچر پرفکت مانی می پردازیم. خرید و دریافت ووچر پرفکت مانی روش های گوناگونی دارد که بیشترین نوع خرید که مورد توجه کاربران ایرانی است، خرید با کارت بانکی و وجه ریالی است.

پرفکت مانی چه کاربرد های دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، شرکت پرفکت مانی یک سیستم انتقال پول آنلاین است که مردم سراسر دنیا میتوانند از خدمات آن استفاده کنند و از این طریق مبادلات مالی بدون واسطه و خریدهای آنلاین را تجربه کنند. از مهم ترین کاربرد های پرفکت مانی میتوانیم به خرید مقالات از سایت های علمی، پژوهشی و دانشگاهی، خرید کالا از فروشگاهای آنلاین که از پرداخت با پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کنند، خرید خدمات از سایت های خدماتی، خرید بلیط مسابقات، انتقال وجه دلاری به سراسر کره زمین به صورت آنی و کارهایی امسال این اشاره کنیم.

فواید استفاده از پرفکت مانی چیست؟

دسترسی آسان و خدمات دهی به کاربران ایرانی یکی از مهم ترین فواید پرفکت مانی است که میتوانیم از آن بهره مند شویم؛ همانطور که می دانید ما تقریبا در هر زمینه ای به علت تحریم ها از استفاده از امکانات و خدمات محروم هستیم و به همین خاطر پرفکت مانی میتواند یک گزینه مناسب از این نظر باشد. یکی از فواید دیگر پرفکت مانی سرعت و هزینه انتقال پول است در سایت پرفکت مانی شما امکان احراز هویت داشته و با انجام این کار نه چندان سخت، تنها 0.5 درصد کارمزد برای تراکنش های مالی خود می پردازید و این مبلغ خیلی به صرفه تر از استفاده از روش های سنتی برای انتقال پول است.

در ووچر پرفکت مانی شما بدون اینکه حساب پرفکت مانی داشته باشید، میتوانید از خدمات این وبسایت استفاده کنید. به این صورت که به میزان دلخواه خود از یک صرافی معتبر، ووچر پرفکت مانی خریداری کرده و از طریق آن خدمات یا خرید مورد نظر خود را انجام می دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یکی از روش های پرداختی پرفکت مانی است که بعد از خرید به شما دو عدد ده و شانزده رقمی داده شده که حاوی n دلار که وجه ریالی آن را پرداخت کرده اید، است. این کد ووچر یکبار قابلیت استفاده دارد و شما نباید آن را در اختیار شخص دیگری قرار دهید و باید آن را در جای امن نگهداری و هرچه زودتر مورد استفاده قرار دهید زیرا ریسک نگهداری آن زیاد است.

لازم به ذکر است ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و تا هرزمان که بخواهید میتوانید آن را در یک جای امن نگهداری کنید. توجه داشته باشید که شما حتما باید از یک صرافی ارزدیجیتال معتبر خرید خود را انجام دهید؛ زیرا ووچرهایی که اکتیو نشده اند در حساب پرفکت مانی که آنها را صادر کرده است وجود داشته و قابلیت برگرداندن ووچر نیز وجود دارد در نتیجه تا جایی که ممکن است زمانی ووچر تهیه کنید که قصد استفاده از آن را دارید.

روش های انتقال پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی برای استفاده از سیستمش به کاربران خود دو روش برای انتقال وجه پیشنهاد می دهد روش اول استفاده از حساب پرفکت مانی و انتقال ولت به ولت است؛ در این حالت شما باید یک حساب پرفکت مانی برای خود ساخته و شناسه و ایدی ولت خود را که در سمت راست بالای حساب شما وجود دارد و مانند U12345678  است را در اختیار صرافی مبدا قرار دهید و در آخر مقدار دلار پرفکت مانی درخواستی شما به کیف پول شما ارسال می شود.

 از مزیت های روش انتقال به ولت پرفکت مانی میتوانیم به امنیت معامله اشاره کنیم، زیرا در این روش انتقال به صورت انتقال به ولت انجام می شود و شخص ارسال کنند باید رسید انتقال وجه را دراختیار شما قرار دهد. توضیح در مورد روش دوم انتقال وجه در سایت پرفکت مانی بیشتر متوجه این خواهید شد.

 روش دوم انتقال وجه استفاده از ووچر پرفکت مانی است؛ در این روش شما دو کد ده و شانزده رقمی در ازای پرداخت وجه خود دریافت می کنید و از زمان نمایش ووچر به شما، مسئولیت نگهداری ووچر به عهده شما خواهد بود. در این روش باید از یک فروشنده معتبر خرید خود را انجام دهید زیرا ممکن است ووچر تقلبی برای شما ارسال شود و اثبات این موضوع برای شما سخت است.

خرید آنلاین پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

شما برای خرید پرفکت مانی نیاز به وارد زیر دارید:

  • ایجاد یک حساب پرفکت مانی شخصی برای خود
  • پیدا کردن یک صرافی معتبر و احراز هویت جهت خرید پرفکت مانی

برای ساخت حساب پرفکت مانی شما باید ابتدا به سایت پرفکت مانی که آدرس آن در بالا برای شما درج شده است، مراجعه کنید. در همان ابتدا زبان وبسایت را به فارسی تغییر دهید تا کار برای شما آسان تر شود. بعد از این کار بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و در صفحه ای که برای شما باز می شود مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، نام حساب پرفکت مانی، ایمیل، شهر و کشور را انتخاب کرده و در آخر نوع حساب پرفکت مانی خود که دو گزینه بیزنسی و شخصی دارد را انتخاب کرده و در آخر یک پسورد برای حساب خود انتخاب کنید. به همین راحتی حساب پرفکت مانی شما ساخته می شود. بعد از ساخت حساب پرفکت مانی آدرس حساب پرفکت مانی خود را از بالا سمت راست وب سایت دریافت و هنگام خرید از صرافی برای آنها ارسال کنید.

لازمه ی اینکه یک خرید امن داشته باشید این است که یک صرافی معتبر برای خرید داشته باشید. در این مقاله ما قصد معرفی یک صرافی معتبر را به شما داریم که شما در امنیت کامل و نرخ مناسب به صورت آنی پرفکت مانی خریداری کنید. صرافی پی ام ایکس چنج با آدرس pmxchange.co یک صرافی معتبر و اتوماتیک برای خرید آنلاین پرفکت مانی است، در صرافی پی ام ایکس شما می توانید به صورت محدود بدون نیاز به احراز هویت خرید انجام دهید.

شما برای خرید پرفکت مانی ابتدا وارد وبسایت پی ام ایکس چنج با آدرس فوق شوید، در صفحه خرید و فروش ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی پرفکت مانی قرار دهید و گزینه مبادله را بزنید. در صفحه ای که برای شما باز می شود از شما ثبت اطلاعات هویتی خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی و کد پستی و آدرس شما خواسته می شود.

بعد از گذراندن این مرحله نوع دریافت ارز را که به صورت پیش فرض بر روی ووچر پرفکت مانی قرار دارد را بر روی انتقال به حساب پرفکت مانی در مرحله بعد آدرس ولت خود را وارد کرده و با انجام پرداخت وجه ریالی سفارش خود را تکمیل کنید و مقدار مورد نظر را به صورت آنی در ولت خود دریافت کنید.

کد خبر 758515

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha