به‌مناسبت از سرگیری انتشار مجله‌های مؤسسه همشهری، جشن رونمایی از مجله‌های دور جدید، برگزار می‌شود.

همشهری

به گزارش ایسنا، دانیال معمار ـ سردبیر همشهری ـ با اشاره به اینکه چند برند مجلات همشهری مثل ۲۴، تماشاگر، سرزمین من، خانواده، تندرستی، سرنخ، آیه و خردنامه در دوره اخیر در قالب جدید «کتاب ـ مجله» منتشر شده‌اند، از برگزاری جشن رونمایی این مجلات در شکل جدید همزمان با مناسبت میلاد امام رضا(ع) و استمرار منظم انتشار بعد از آن خبر داد.

معمار افزود: «همه فعالان رسانه می‌دانند که تعداد قابل توجهی از بهترین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور روزگاری در مجلات همشهری فعالیت می‌کردند. متاسفانه در دوره مدیریت آقای مرتضی حاجی به بهانه زیان‌ده بودن این مجلات، همه این گروه با تجربه و حرفه‌ای را که بیش از ۲۰۰ نفر بودند از همشهری اخراج و در اقدامی عجیب، مجلات همشهری را به فردی بی‌تجربه سپردند که به اذعان روزنامه‌نگاران و اساتید ارتباطات، این برندهای معتبر به مرز نابودی رسید.»

سردبیر همشهری با اشاره به کیفیت نازل محتوا و گرافیک مجلات در دوره برون‌سپاری بی‌ضابطه اضافه کرد: «اولین کار همشهری در دوره اخیر، لغو قرارداد برون‌سپاری مجلات و بازگشت آن مانند گذشته به داخل خود موسسه همشهری بود. سپس برنامه‌ریزی برای تبدیل این مجلات به «کتاب-مجله» انجام شد تا بتوان بعد از تخریب صورت گرفته در دوره برون‌سپاری، دوباره این مجلات را احیاء کرد.»

او با تاکید بر اینکه برندهای مجلات همشهری بسیار ارزشمند هستند افزود: «ضربه‌ای که به برندهای مجلات در دوره گذشته وارد شد غیرقابل توصیف است و متاسفانه مدیر قبلی مجلات در آخر کار هم به اسم اینکه فروش نداشته‌ایم، از پرداخت تعهدات مالی به مؤسسه همشهری سر باز زد.»

معمار در پایان گفت: «ما برای تقویت این برندها تصمیم گرفتیم که ضمائم آنها را هم در کنار مجلات منتشر کنیم. متاسفانه همین خبر بهانه‌ای شده تا کسانی که با بی‌تجربگی در دوره گذشته مجلات را به سمت نابودی کشاندند، حالا با ادعایی کذب از تعطیلی مجلات بگویند. بنده از همین جا ایشان را به جشن رونمایی از مجلات در میلاد امام رضا(ع) دعوت می‌کنم.»

کد خبر 758451

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha