مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و بارندگی‌های پراکنده، بارش برف در برخی ارتفاعات استان به خصوص اواخر شب و اوایل صبح‌ تا آخر هفته جاری محتمل است.

تمرین در برف

به گزارش همشهری آنلاین، صونا صرفی روز چهارشنبه گفت: آسمان استان زنجان تا ظهر امروز صاف تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی استان فردا نیز مشابه شرایط امروز خواهد بود، یادآور شد: روز پنجشنبه از شدت وزش باد در مناطق مختلف استان کاسته می شود.

صرفی با تاکید بر لزوم اقدامات محافظتی کشاورزان برای پیشگیری از سرمازدگی محصولات، اظهار کرد: دمای هوا از روز شنبه هفته آینده به تدریج افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۲ و ۱۷ درجه، خرمدره هشت و ۲۰ درجه، ابهر هفت و ۱۹ درجه، آببر ۱۲ و ۲۴ درجه، سلطانیه ۲ و ۱۶ درجه، قیدار ۲ و ۱۶ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

صرفی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۰ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرمتر شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 757823
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha