پیشکسوت استقلالی گفت: چند روز قبل در جام جم به من گفتند شما در فضای مجازی به دلیل این انتقادات فحش می‌خورید. گفتم باعث خوشحالی‌ام است که در آن فضا فحشم بدهند.

دربی ۱۰۰ پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین از همان روزهای ابتدایی ورود ریکاردو ساپینتو به فوتبال ایران در قامت سرمربی استقلال، حسن روشن شمشیرش را از رو بست. روشن در آن مقطع به رفتارهای این مربی در کنار زمین معترض بود و حالا در کنار رفتارهای وی، منتقد تصمیمات فنی وی نیز هست. حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی سه مدعی بالای جدول گفت: پرسپولیس قهرمان می شود. آنها دربی را بردند پس قهرمان خواهند شد. استقلال با شکست برابر آنها لطف بزرگی کرد تا بروند و قهرمان شوند. درباره سپاهان هم آنقدر گفتند بازی های آسانی دارند که دچار غرور شدند و ملوان را دستکم گرفتند و امتیاز دادند.

وی افزود: این بزرگترین ضربه بود به سپاهان. یادم هست که یک روز «رایکوف» سرمربی تاج به ما گفت تا صدای سوت پایان بازی آخر را نشنیده اید مطمئن نباشید که قهرمان شده اید. سپاهانی ها صدای سوت را نشنیده فکر کردند قهرمان شدند و در واقع گول خوردند.

روشن درباره عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: دربی را کامل ندیدم اما وقتی شنیدم از یامگا در دفاع راست استفاده شده، فهمیدم که سرمربی تیم چه اشتباهی کرده است. اشتباه ساپینتو این است که می خواهد از تمام مهاجمان خود استفاده کند.

وی ادامه داد: یک جایی هم خواندم که گفته بود من به ترکیب ثابت اعتقادی ندارم. خب تیم شما اگر نزدیک به ده هفته نتیجه گرفت به دلیل استفاده از ترکیب ثابت بود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه برخی مهدی قایدی را با دوران «حسن روشن بازیکن» مقایسه می کنند، گفت: او خیلی از من بهتر است. اما در همین دربی که بخش‌هایی از آن را دیدم قایدی آمده بود عقب و توپ می‌گرفت که این اشتباه بود.

وی افزود: در تمام دنیا به مهاجمان می‌گویند در محوطه جریمه حریفان باشند اما اینجا برعکس است. همین الان اگر از قایدی این موضوعات را بپرسی می‌گوید نمی‌داند و مربیان به او نگفته‌اند!

روشن درباره انتقادات این روزهایش از ساپینتو نیز گفت: بنده از روز اول مخالف او نبودم اما وقتی برخی رفتارهای عجیبش را دیدم متوجه شدم به درد این تیم بزرگ نمی‌خورد. او از ما پول می‌گیرد اما چند بازی محروم می‌شود. خب باشگاه باید سه برابر آن پول‌ها را از وی پس بگیرد. یعنی جریمه‌اش کند.

این پیشکسوت استقلالی گفت: چند روز قبل در جام جم به من گفتند شما در فضای مجازی به دلیل این انتقادات فحش می‌خورید. گفتم باعث خوشحالی‌ام است که در آن فضا فحشم بدهند. الان هم تاکید می‌کنم که این سرمربی به درد تیم های درجه دو می‌خورد.

وی در پایان درباره جنجالی که حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال ایجاد کرده گفت: او آدم خوبی است و در دوران خودش بازیکن بزرگی بوده و اشکالی هم ندارد که در تمرین استقلال حاضر شده اما آنهایی که می‌گویند چرا پیشکسوتان استقلال در تمرین تیم شان حاضر نمی‌شوند، بد نیست بدانند که نه ما و نه هواداران استقلال هیچکدام نمی‌دانیم تیم کجا تمرین می‌کند. نمی‌دانم وحید قلیچ از چه طریقی رفته سر تمرین تیم اما ظاهرا پیشکسوتان استقلال باید آدرس تمرین و راه حضور در آن را از قلیچ بپرسند.

روشن اضافه کرد: مگر ما پیشکسوتان به محل مسابقه نرفتیم و راهمان ندادند!؟ زمان آجورلو گفتم به پیشکسوتان تیم، لباس ورزش بدهید تا در زمان تمرینات، بروند دور زمین ورزش کنند و بازیکنان هم داخل زمین کارشان را انجام دهند، اما اتفاقی نیفتاد. همین الان مدیرعامل استقلال می داند خانه اکبرکارگرجم کجاست؟ می‌داند مریض است؟ یک نفر از این آقایان احترامی برای پیشکسوت قائل می‌شود؟

کد خبر 757779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • مهران IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    12 20
    بازلا اقل ساپینتو بدرد تیم درجه دو میخوره اقای روشن اخه شما که به هیچ دردی نمیخوری
  • ز IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    16 8
    دمت گرم مربی که اخراج میشه باید جریمه بشه این یارو سانپینوتو با قیلچ یه فرم هستن تیپ بیشتر به ... .... ... می خوره تا مربی. شما برانکو، کیروش، مربی تراکتور و حتی سپاهان.. جلتمن واقعی
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    7 25
    روشن بزرگترین دشمن استقلال ، خودش در تمام طول عمرش نتونسته در عرصه مربیگری کاری انجام بده ، نشسته تو خونه و فک مبارکش داره هرز میچرخه
  • ناصر IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    19 15
    قابل توجه آقای قلیچ پیشکسوتان استقلال هم توسط مدیران تیم پذیرش و موردمحبت واقع نمیشن ولی تیمشان رو به رقیب نمی فروشند هرچند شما تیم رو نفروختی بلکه حیثیت و اعتبار .... خودت رو حراج کردی.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    6 8
    الکی
  • پ IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    7 2
    آفرین جوانمرد ..........
  • سلام و درود خدا به شهدا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    15 5
    آقای روشن عزیز درود بر شما. من پرسپولیسی هستم. دربی برد باخت مساوی داری. قرار نیست همیشه ی تیم ببری حاشیه پدر تیم را در میاره ولی گوش شنوایی نیست. تمام حرفهای شما برایم قابل احترامی موفق باشید.
  • بهزادی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    12 15
    آقا ی پرسپولیسی حاشیه سازی روانی نکن مثل قبل دربی قبول کن وحشت دارین از استقلال .
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    15 16
    کاملا حق با روشنه, پیشکسوت محبوب آبی و قرمز
  • ع IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    10 9
    ایشون پیشکسوت ما نیس!!پیروزی یه دونه از این پیشکسوتارو نداره!مربی که حقوق نگرفته و بدترین بلاهارو سرش اوردن بازم تیمش یه جام گرفته و مدعی اصلی کسب دو جام هم هست نمیتونه بد باشه!ایشون چرا هیچ جا مربی نبوده انقد بلده
    • کیسه کش حقیر IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      16 8
      فیلم هندی زیاد نگاه میکنی برعکس گفتی یدونه از پیش سکوت‌های پرسپولیس کیسه نداره بعد تو سنت قد نمیده حسن روشن بشناسی کیسه کوته فکر
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    11 4
    اقای روشن احترامت برای ما واجب اما انتظار گواردیولا را نداشته باش تازه تیمهای ایرانی درجه ۳ هم نیستن شما ازهمه مربی ها انتقاد میکنید به نظر من تیم ساپینتو فعلا بهترین فوتبال در ایران بازی میکند
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    13 5
    به عنوان یک پرسپولیسی ۵۰ ساله ارادت کامل به بزرگترین اسطوره استقلال حسن اقای روشن دارم طول عمر با عزت تو را خواستارم
  • . IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    10 14
    قطعا اگر داور و سازمان لیگ در بازیها دخالت نکند استقلال قهرمان خواهد شد
  • حامد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    9 12
    بنده خدمت شما و پیشکسوتان آبی ارادت داریم ولی ساپینتو مربی خوبیه و انشاالله استقلال قهرمان میشه.تا دقیقه ۹۰ صبر کن حسن آقا💙💙💙💙
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      5 4
      یادته چند سال قبلم زمان شفر سر استقلالیا رو گول مالیدن که برین سفر خارج مسابقه سوپر جام میفته یه روز دیگه ؟ بعدش پرسپولیس رو آوردن تو زمین وگفتن استقلال حاضر نشده باید 3برصفر بشه و با استقلال ساده لوح گفتن برید کلی پول بدین دادگاه کاس و تا لحظه آخر امیدوار باشین شاید شما قهرمان بشین الانم بر اینکه صدای استقلالیها در نیاد و بهشون میگن برین امیدوار باشین معلومه ارداه بالا به قهرمانی کدوم تیمه بقیه فقط باید سر خودشونو گول بمالن و امیدوار باشن ...
  • کورش IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    2 5
    امان از دوست نادان
  • عباس عبدالله زاده IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    9 6
    تیتر خبر رو که خوندم بی درنگ گفتم این حرفا فقط از حسن روشن بر میاد. چشم بسته غیب گفته فدراسیون و وزارت مثل کوه پشت تیمشون هستند بزارند استقلال قهرمان بشه؟؟؟ ساپینتو مگه جادوگره؟ وقتی داوران ۹ امتیاز از استقلال گرفتند (به گواه خود کارشناسان) این بدبخت چیکار کنه؟ تو بودی که الان استقلال ته جدول داشت له میشد.
  • اسی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    11 7
    حرف حق رو زد این پیشکسوت، این تیم اسدقلال این فصل قهرمان بشو نیس، اگه هم پرسپولیس قهرمان نشه، سپاهان باید قهرمان بشه که تو دو بازی رفت و برگشت لیگ، کیسه آبکی رو سوراخ کرد!