مجموع نظرات: ۲۸
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
۱ نفر

خودروی برادر یک وزیر دولت سیزدهم در خیابان صراف‌ها در محله سعادت‌آباد به سرقت رفت.

لوگوی نیروی انتظامی - لوگوی فراجا

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، سرقت یک خودروی زانتیا در خیابان صرافها در محله سعادت‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های تیم پلیسی نشان می‌داد، خودروی زانتیا متعلق به برادر یک وزیر دولت  سیزدهم بوده که توسط سارق یا سارقان احتمالی به سرقت رفته است که شاکی پرونده پس از متوجه شدن این موضوع، حادثه را بلافاصله به پلیس گزارش کرده است.

ماموران پلیس پس از پایان بررسی‌های اولیه، تحقیقات را برای شناسایی عامل این سرقت آغاز و دوربین‌های مداربسته خیابان صرافها را هدف بازبینی قرار دادند.

پس از تشکیل پرونده، تحقیقات قضایی و پلیسی توسط ماموران برای دستگیری عامل سرقت این خودرو آغاز شده است.

کد خبر 757771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 27
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    6 19
    میخواید ماشینتون سرقت نشه؟ اولا باید از فروشنده معتبری خرید کنید که امروز نیومده باشه و فردا ازش اثری نباشه و دوم اینکه اون فروشنده برای هر نوع قفل، دزدگیر یا ردیاب که به شما به عنوان ضد سرقت معرفی میکنه باید ضمانت بده که اگر این را استفاده کنی و سارقین بتوانند سرقت کنند کل خسارت حاصل از سرقت را بهت میدم و مراقب باشید که گول حرفهایی مثل اینکه میگن اگر این قفل را بذاری زمان بیشتری طول میکشه تا بازش کنند و اگر این دزدگیر را بذاری دزدا سراغش نمین یا اگر این ردیاب را بذاری هر جا باشی میتونی خاموشش کنی یا پیداش کنید نخورید چون همه این موارد به تبحر سارق مربوط میشه. پس ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باید قاطع و بدون قید و شرط باشه وگرنه اونی که میبازه شما هستید چون اولا به دلیل اون چیزی که فکر میکنید به عنوان ضد سرقت خریدید احتیاط کمتری میکنید و دوم اینکه حتی اگر به فکر دریافت خسارت از بیمه هستید باید بدونید که حتی اگر بیمه بدون مشکل پرداخت خسارت را قبول کنه ولی باز هم با کسر 20 درصد فرانشیز و هزینه استهلاک و همچنین دریافت قیمت زمان بیمه کردن ما شینوتون مواجه خواهید شد که شاید نصف قیمت