باشگاه پرسپولیس به دلیل مصاحبه امید نورافکن بازیکن سپاهان علیه این بازیکن شکایت کرده است.

لوگوی پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین  امید نورافکن در مصاحبه‌ای به زعم باشگاه پرسپولیس اتهاماتی را متوجه این تیم کرده است که با شکایت آنها همراه شده است.

بازیکن ملی پوش سپاهان مدعی شده که اشتباهات داوری به شکلی عجیب به سود تیم پرسپولیس است و همین مساله عاملی برای صدرنشینی سرخپوشان است. موضوعی که با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شده و آنها طی تنظیم شکواییه‌ای خواهان توضیحات و ادله این بازیکن در خصوص ادعایی که مطرح کرده‌، شده‌اند. شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شده و باید دید چه اقدامی در این خصوص خواهد شد.

پرسپولیس و سپاهان در این فصل کورس جالب توجهی برای دستیابی به عنوان قهرمانی داشته‌اند و بعد از اینکه سپاهان موفق شد اختلاف امتیازی با تیم یحیی گل محمدی را جبران کند و مدعی اول قهرمانی لقب گیرد، در این هفته شرایط متفاوت شد و این سرخپوشان بودند که با پیروزی در دربی و توقف طلایی پوشان مقابل ملوان بار دیگر به صدر جدول در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل دست یافته اند.

کد خبر 756342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ع ق QA ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 0
    داور و پرسپولیسیها از قایدی شکایت کننده بخاطر آن حرفهای بچه گانه. شاید کسی بتواند به رفتارهای ... و خودش پایان دهد
  • احمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 6
    مگر دروغ گفته. حقیقت همینه که داوران کاملا هوشیارانه و عمدی قهرنانی مثل سال‌های گذشته به تیم سوگلی تقدیم کردند.
  • حمید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 2
    صددر صد داوران همیشه به کمک پرسپولیس می آیند. اگر با مس آن پنالتی اخراج شرم آور را مفت بهش نمی دادند وموارد آشکار دیگر الان رتبه ی چهارم را هم نداست. چرا در آسیا هیچ گاه قهرمان نمیشه. واقعا استقلال باید خودش را از ایگ بکشه بیرون.