چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: امیر قلعه‌نویی با انتقاد از بازیکنانش گفت: پیروزی حق تیم مقاومت شهید سپاسی بود.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از باخت چهار بر یک مقابل تیم مقاومت شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری درباره‌ی این بازی گفت: آنها با برنامه‌تر از ما بودند و در روزی که ما در حد و اندازه‌های خود نبودیم و درون زمین تنها اسمی از بازیکنانمان بود نه وجود آنها، ما این شکست را متحمل شدیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما امروز در هیچ یک از خطوط سه‌گانه خوب نبودند. نه ساختار دفاعی خوبی داشتیم، نه خط هافبک خوب بود و نه خط حمله.

قلعه نویی غیبت خسرو حیدری و فابیو جانواریو را در این بازی بسیار تاثیرگذار دانست.

وی درمورد داوری این بازی نیز گفت: با توجه به اینکه امروز تیم ما باخته است، اگر من بخواهم اعتراضی بکنم، آن وقت این شائبه به وجود می‌آید که من به خاطر باخت این صحبت‌ها را بیان و اعتراض کرده‌ام. اما، در بسیاری از صحنه‌ها آقای ممبینی با سوت‌های مکرر خود فشار بازی را بر روی بازیکنان ما نگه داشت.

قلعه‌نویی در خصوص تعطیلی لیگ در هفته‌ی سی‌ام به خاطر بازی حساس ایران و عربستان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی گفت: اگر اکثریت باشگا‌ه‌ها موافق این مساله باشند و سازمان لیگ هم با این موضوع موافقت کند، با توجه به بازی حساس تیم ملی ایران مقابل عربستان ما هم با این برنامه موافق خواهیم بود. چرا که موفقیت تیم ملی هدف همه‌ی ما ایرانیان خواهد بود.

وی در پایان درمورد بازی آینده‌ی استقلال گفت: مطمئنا با کسب پیروزی مقابل تیم خوب پاس همدان مطمئن باشید ما به شرایط آرمانی برخواهیم گشت
 

 

کد خبر 75598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز