هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازی‌ها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود داردگل پرسپولیس را با بقای نفت معاوضه می‌کنم!

فردین یوسفی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان - پیکان با نتیجه تساوی به اتمام رسید تا آبادانی‌ها امید خود به بقا را به مرحله بعد ببرند.

فردین یوسفی بازیکن نفت مثل عبدلله ویسی به گرفتن یکی از تیم‌های بالای سر در انتهای جدول خیلی خوشبین است و می‌گوید: هم قسم شده ایم در لیگ بمانیم و توانایی این کار را داریم. بازیکنان بزرگی داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم و بمانیم، پانزدهمی جایگاه ما نیست. دیدید که جقدر هوادار حامی پشت تیم ماست. آبادانی‌ها به ما لطف دارند و هرکجا می رویم حضور دارند. این بازی شرمنده شان شدیم و امیدوارم در لیگ بمانیم و شادشان کنیم.  

از او درباره بازی پیکان سئوال می‌کنیم و او می‌گوید: شخصا فکر می‌کنم پیکان سپاهان را هم اذیت کند. بازی خیلی سختی بود و این یک امتیاز به دردمان می‌خورد.  

یوسفی که با گلزنی مقابل پرسپولیس به چشم آمد افزود: هر بازیکنی آرزو دارد در لیگ برتر گل بزند آن هم به استقلال و پرسپولیس و قسمت من شد گل بزنم و به چشم آمدم. البته کاش در بازی‌های باقی مانده گل بزنم. گل پرسپولیسم را می‌دهم برای اینکه نفت در لیگ بماند حتی اگر یک دقیقه هم بازی نکنم و گل هم نزنم.

حاضرم گلم با پرسپولیس را معاوضه کنم | پیکان، سپاهان را اذیت می‌کند!

یوسفی در مورد دیدار با نساجی یادآور شد: بازی در آبادان است و هدفمان فقط سه امتیاز است و به آن می رسیم. راهی جز برد نداریم. مطمئن هستم هوادران هم استقبال بی‌نظیری می کنند. دیدار با نساجی به خاطر سرمربی جدیدشان سخت است اما ما می‌توانیم.

کد خبر 754827
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha