سرمربی سابق پرسپولیس می گوید: شانس قهرمانی هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان تقریباً برابر است. ممکن است  تیمی دربی را برنده شود و مقابل یک تیم ته جدولی پیروز نشود.

حمید درخشان

به گزارش همشهری آنلاین حمید درخشان در مورد دربی صدم پایتخت اظهار داشت: به نظرم یکی از دربی‌های خوب خواهد شد هر دو تیم شرایط مناسبی دارند و تقریباً در نتیجه‌گیری مساوی بوده‌اند. بازی قبل از دربی را هم هر دو تیم برده‌اند. به نظرم این بازی با همه بازی‌های دیگر متفاوت است و تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد و شجاع‌تر بازی کند برنده دربی خواهد شد.

وی در مورد اینکه به نظر او در این مسابقه استقلال شجاع‌تر است یا پرسپولیس گفت: این مسئله به روز و ساعت مسابقه برمی‌گردد که ببینیم کدام تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری در میدان حاضر می شود.

درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود برنده دربی قهرمان لیگ خواهد شد، عنوان کرد: این مسئله درست نیست. شانس قهرمانی هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان تقریباً برابر است. ممکن است  تیمی دربی را برنده شود و مقابل یک تیم ته جدولی پیروز نشود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد خاطراتش از دربی‌هایی که در آن حضور داشته است، گفت: من در ۵ یا ۶ دربی سرمربی پرسپولیس بوده‌ام و در چندین دربی هم به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته‌ام. هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی استقلال را ۳ بر صفر برده‌ام. در زمانی که مربی بودم تیم استقلال ناصر حجازی خدابیامرز را ۳ بر صفر شکست دادم.  همچنین در یک دربی استقلال با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی را ۲ بر یک بردم البته من با قلعه‌نویی دوستی و رفاقت  دیرینه دارم و رفاقت‌مان به زمان حضور در قطر برمی‌گردد. 

درخشان در مورد پیروزی مقابل تیم ناصر حجازی گفت: در آن بازی مهدوی‌کیا یکی از گل‌ها را زد و بهنام طاهرزاده هم بلافاصله بعد از آنکه به میدان فرستادمش گلزنی کرد و لقب جوان‌ترین گلزن دربی را به خود  اختصاص داد. گل سوم را یادم نیست کریم باقری زد یا بهزاد داداش زاده. ( درخشان فراموش کرده که گل اول آن بازی را ادموند بزیک به ثمر رسانده است) به هر حال من خدمت ناصر حجازی خدا بیامرز ارادت زیادی داشتم. 

وی افزود: در مسابقه‌ای هم که تیم استقلال را با قلعه‌نویی شکست دادیم همه می‌گفتند پرسپولیس ۳-۴ گل در این دربی می‌خورد چون چند بازیکن مصدوم و محروم د اشتیم و شرایط تیم اصلاً خوب نبود اما ما ۲ بر یک پیروز شدیم.

کد خبر 754686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha