استقلال طرفدارانش را به وجد آورده و حتی رقبا هم پذیرفته‌اند که استقلال، فوتبال خوبی بازی می‌کند.

مجیدی و ساپینتو

به گزارش همشهری‌آنلاین، اوایل فصل بود که ریکاردو ساپینتو از جاه‌طلبی‌اش برای ساختن تیمی حرف زد که هم خوب بازی کند و هم در مسیر بردن لیگ برتر قرار بگیرد. او هدف‌ استقلال را قهرمانی لیگ می‌دانست اما باور داشت که آبی‌ها می‌توانند از فصل قبل بهتر بازی کنند و برخلاف تیم مجیدی، مدام مشغول دفاع‌کردن با نفرات پرشمار نباشند. صحبت‌های ساپینتو در آن مقطع به مذاق هواداران باشگاه خوش نیامد، آنها هنوز به مربی پرتغالی و پروژه‌اش باور نداشتند و مواضع او علیه تیم مجیدی را ضربه‌ای به استقلال می‌دانستند. حالا چندماه از آن صحبت‌ها گذشته و همه گفته‌های او مو به مو به حقیقت تبدیل شده است. حالا استقلال هم خوب نتیجه می‌گیرد و هم با بازی‌هایش طرفداران تیم را به وجد می‌آورد.

فرهاد تیم محکمی برای استقلال ساخته بود که خیلی خوب امتیاز می‌گرفت اما عالی بازی نمی‌کرد؛ تیمی که تا حد امکان گل نمی‌خورد و نهایتا از تک‌فرصت‌ها برای گل‌زدن بهره می‌برد. اواخر فصل نیز دیگر نباختن به جدی‌ترین اولویت مجیدی تبدیل شده بود و تیم او حتی روبه‌روی تیم‌های پایین جدولی بیش از حد محتاط نشان می‌داد. ساپینتو اما تیمی برای استقلال ساخته که از چپ و راست حمله طراحی می‌کند؛ تیمی که شاید در دفاع کمی آسیب‌پذیر باشد اما خوردن یک گل را با زدن ۲گل پاسخ می‌دهد. آبی‌ها همین هفته در نبرد با هوادار، ۱۸شوت به سمت دروازه حریف زدند و تعداد شوت‌های درون چهارچوب‌شان نیز دورقمی بود. استقلال این روزها طرفدارانش را بیشتر از همیشه به وجد می‌آورد. حتی تیم‌های رقیب هم پذیرفته‌اند که استقلال، فوتبال خوبی بازی می‌کند و از آمادگی قابل‌توجهی برخوردار است.

به‌نظر می‌رسد حتی اگر پایان این فصل برای تیم به‌خوبی پایان فصل گذشته نباشد، باز هم استقلالی‌ها تیم ساپینتو را بیشتر از تیم مجیدی دوست خواهند داشت.

کد خبر 754424
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha