پیمان بابایی مهاجم استقلال درباره شرایط کنونی تیم و بازی حساس پیش رو مقابل پرسپولیس و همچنین ضربه پنالتی سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها در بازی مقابل هوادار سخن گفت.

پيمان بابايي

 پیمان بابایی از جمله بازیکنانی است که کمتر مصاحبه می‌کند و بیشتر تمرکزش روی بازی و تمرینات است، اما حالا گفت‌وگویی با همشهری آنلاین داشته است که در زیر می‌خوانید:

  • استقلال توانست با شش گل تیم هوادار را شکست دهد. نظر خودت در مورد این برد پرگل چیست؟

واقعا خدا را شکر. چراکه بازی خیلی مهمی بود و نیاز به ۳ امتیاز آن داشتیم. مهم این بود که در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم که گرفتیم و حالا ریکاوری لازم را انجام می‌دهیم تا برای بازی با پرسپولیس آماده شویم.

  • فکر می کردی ۶ گل به تیم هوادار بزنید؟

به هرحال بازی است و اتفاقات آن. معلوم نمی‌شود چه اتفاقاتی در آن می‌افتاد. مهم این بود که ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و انشاءالله تلاش می‌کنیم همین روند پیروزی را ادامه بدهیم.

  • نظرت در مورد دربی چیست؟

دربی برای ما مثل بازی‌های دیگر است. البته حساسیت‌های خاص خودش دارد که بیشتر آن در بخش هواداری است، اما برای ما مهم ۳ امتیاز مهم است و سعی می‌کنیم آن را به دست بیاوریم.

  • شرایط خودت چطور است؟

خدا را شکر. مصدومیتی داشتم و همین موضوع باعث شد چند هفته از میادین و ترکیب اصلی دور شوم، اما الان خوشبختانه در بهترین شرایط ممکن هستم و انشاءالله بتوانم به تیمم کمک کنم.

  • در مورد گلزنی سیدحسین حسینی در بازی با هوادار و آن پنالتی هم صحبت می‌کنی؟

سید متاسفانه نتوانست در بازی با هوادار کلین شیت کند و به خاطر همین پنالتی را زد و هیچ دلیل دیگری جز این نداشت. او پنالتی را زد تا روحیه‌اش برگردد و برای بازی هفته بعد مقابل پرسپولیس آماده شود وگرنه قصد بی احترامی به تیم حریف را نداشت.

  • اینکه می‌گویند هر تیمی برنده دربی شود، قهرمان لیگ خواهد شد را قبول داری؟

هیچ چیزی مشخص نمی‌کند. فوتبال است و برای ما مهم بردن بازی است. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم

  • در مورد رقابتی که در صدر جدول برای تصاحب عنوان قهرمانی است صحبت می کنی؟

بله خدا را شکر حساسیت خوبی است و بازی ها به نظر من برای هواداران هم خیلی خوب می شود اما همانطور که گفتم هفته به هفته پیش می رویم. امیدوارم سه امتیازها را به دست بیاوریم.

گفت و گو: محمد زارعی

کد خبر 754321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha