مارکوس رشفورد ۲۴۰ هزار پوند برای اجاره هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت بیش از ۱۲۵ نفر برای سفر رمانتیک به نیویورک با نامزدش لوسیا لوی پرداخت.

مارکوس راشفورد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میرور،‌ مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در طول تعطیلات با نامزدش لوسیا لوی، ۲۴۰ هزار پوند (۲۹۹ هزار دلار) برای اجاره یک هواپیمای شخصی هزینه کرد.

این مهاجم خوش‌فرم که به دلیل مصدومیت از بازی در کنار هم‌تیمی‌هایش کنار گذاشته شد، خیلی زود در یک سفر عاشقانه با لوی در نیویورک دیده شد. طبق گزارش‌ها راشفورد ۲۴۰ هزار پوند برای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ هزینه کرده است که ظرفیت نگهداری ۱۲۵ مسافر را دارد.

این فوتبالیست و لوسیا، هر دو ۲۵ ساله، ماه گذشته پس از اینکه او به دلیل مصدومیت از بازی‌های انگلیس کنار گذاشته شد، به این سفر رفتند.

سفر رمانتیک و گران‌قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!
سفر رشفورد از انگلیس به نیویورک به دلیل مصدومیت انجام شد.

مارکوس - بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل با ۲۸ گل - در حال حاضر دوباره مصدوم شده است. او پس از بازی اخیر مقابل اورتون از زمین خارج شد.

یونایتد در هفته گذشته مصدومان دیگری هم داشت. پس از اینکه رافائل واران در اوایل بازی اول یک‌چهارم نهایی مصدوم شد، لیزاندرو مارتینز، بازیکن دفاعی تیم هم روز پنجشنبه مقابل سویا دچار شکستگی استخوان کف پا شد و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد اعتراف کرد که مطمئن نیست این بازیکن انگلیسی پنجشنبه آینده بتواند بازی کند، اگرچه با توجه به مصدومیت مارتینز و واران، یونایتد بازی سختی در پیش خواهد داشت.

مارکوس تنها فوتبالیست مشهوری نیست که عاشق پرواز است. ستاره سابق یونایتد، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار همگی جت‌های شخصی خود را دارند.

کد خبر 754173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    اگر بهشون بگم سیاه پوست ناراحت میشن و میگن حرف نژاد پرستی است اما اکثرشون بعد از پولدار شدن حاضر نیستند با یک زن سیاه پوست ازدواج کنند