سرپرست باشگاه استقلال گفت: حمید سجادی یک ساعت و نیم برای ما وقت گذاشت و پیگیر کارها بود.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت کریمی در مورد دیدار امروز استقلال مقابل هوادار اظهار داشت:‌ ان‌شاءالله با توکل بر خدا بچه‌ها بتوانند با برنده شدن در این مسابقه دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: از صبح امروز در دفتر باشگاه بودیم و برخی کارها را پیگیری کردیم سپس به وزارت ورزش رفتیم باید از حمید سجادی تشکر کنم که حدود یک ساعت و نیم برای ما وقت گذاشت و پیگیر کارها شد. تمام راهکارهایی که ما گفته بودیم یک به یک پیگیری کرد. آخرین صحبت این بود هماهنگی با بانک شهر انجام داد و قرار شد جلسه‌ای هم با مسئولان این بانک داشته باشیم. به این بانک رفتیم و مطالب و راهکارها را به احمدی (مدیرعامل بانک شهر) گفتیم. موافقت‌هایی انجام دادند و اگر خدا بخواهد فردا یا دو روز دیگر اتفاق خوبی رقم بخورد ودل هواداران شاد شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه جلسه با وزیر ورزش امیدوارکننده بود، عنوان کرد: وزیر ورزش تمام تلاش خود را کرد قبلاً  هم این تلاش‌ها بوده و اکنون هم سجادی پشتوانه ما است و تمام تلاش خود را کرد.

کد خبر 754071
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 0
    وزیر که از سال قبل که قهرمانی را از پشت پرره به شما داد طرف شما بود
  • حق IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 2
    سلام وقتی میدانیدومیبینیدکه سرمربیخارجی خیلی بهتراست ازداخلی پس چرابرای تیم ملی وباشگاه های ایران سرمربی ایرانی انتخاب میکنید ووقت وزمان ما مردم راهدر میدهید دربازی استقلال وهوادارنشان داده شدکه مربی خارجی چیست ومربی داخلی چه برسرمامردم می آوردپس همه مربی خاجی نه داخلی اونم سپانتینوکه از نظرآماری ازدیگرمربیان خارجی پایینتراست پس به خواسته مردم احترام بگذاریدوپول بیت المال را به دست مربی داخلی بدنخوردندهید