مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) گفت: به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند.

مهدی سلحشور

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در مراسم مناجات‌خوانی هیأت فاطمیون قم اظهار داشت: ما خیلی نگرانیم، خیلی غصه داریم که یک عده‌ای از دخترها و پسرها بخاطر کم‌کاری ما، در جمع ما و در خیمه امیرالمؤمنین علیه‌السلام نیستند.

در قیامت یقه آن افرادی را می‌گیریم که کم‌کاری کردند

وی افزود: خدا رحمت کند جواد محمدی را که همیشه می‌گفت من یقه بی‌حجاب‌ها و کسانی را که حرمت نگه نمی‌دارند، می‌گیرم. امروز من می‌گویم به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی را که نیامدن از فلسفه و ضرورت حجاب و حیا به این جوانان بگویند، خواهیم گرفت. بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند. بگذریم از دشمنی که کمر به آسیب زدن به این نظام بسته با او باید برخورد محکم و قانونی کرد اما اگر قیامت بنا باشد یقه کسی را بگیریم، یقه آن افرادی را می‌گیریم که کم‌کاری کردند.

سلحشور ادامه داد: یقه کسانی را می‌گیریم که ۴۰ سال از ضرورت حجاب و حیا نگفتند و برعکس پول این مملکت را در حلقوم افرادی ریختند که در ضدیت با حجاب همه توانشان را گذاشتند، در بی حیا کردن و بی غیرت کردن مردم توان خود را گذاشتند. ما یقه آن مسئول را خواهیم گرفت.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: از نبودن یک عده‌ای غصه در دلتان بیاید که باید الان میان ما در این مجالس بودند و نیستند. آن‌هایی که یک کلمه می‌شنوند یا راهیان نور می‌آیند، زیر و رو می‌شوند.

وی گفت: خدا شاهده کسی را می‌شناختم که می‌گفت هر خلافی را تصور کنی من انجام دادم اما با یک نوار روضه زیر و رو شد حتی هیأت هم نیامده بود. از لحظه شنیدن آن نوار تا زمانی که آمد به جبهه و امام رضا قول بردن به او داده بود، سه ماه نکشید. خیلی‌ها پاک هستند. البته ماهم به اندازه خودمان کار نکردیم. همه تقصیر را نباید گردن دیگران بیندازیم.

کد خبر 753525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 228
  • نظرات غیرقابل انتشار: 113
  • مهندس IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    سلام جناب سلحشور نقد را رها کردید نسیه را گرفتید همین الان یقه مسئولین را بگیرید.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    این بی حجابی تو جامعه فساد رو به بار اورده مردا بی غیرت شدن وزنان بی حیا
  • علی اصغر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    یقه خاتمی وروحانی که باشعارفسادوبی بندوباری رییس جمهورشدندرابایدگرفت حدیث داریم که وقتی عالم فاسدشدعالم فاسد می شود
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    بفرمایید خداوند در کدام آیه قرآن فرموده که اگر زنی روسری بر سر نگذارد، گناه کرده است و مستوجب مجازات است؟!!!شما جوابی دارید برای این سوال؟!! بگید تا ما هم بدونیم.
    • مهدی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      و به زنان با ایمان بگو: «دیدگان خود را [از هر نامحرمی‌] فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند، مگر آنچه كه طبعاً از آن پیداست. و باید مقنعه خود را بر سینه و بر و دوش خویش [فرو] اندازند، و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان... آشکار نکنند؛ و پاهای خود را [به‌گونه‌ای به زمین‌] نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد. سوره نور آیه ۳۱
  • س IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    سلام آیه 31، سوره نور.. آیه حجاب در این آیه امر فرموده، که زنها حجاب داشته باشند، همانطور که به اقامه نماز، امر شده، و همان طوری که نماز نخواندن، مستوجب عقاب، رعایت نکردن حجاب هم مستوجب عقاب
    • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      در سوره نور آیه ۶۰ اومده ک خانمهای یائسه میتونن بی‌حجاب باشن . و البته ک دزدی و اختلاس و حق مردم خوری هم گناه کبیره اس ک متاسفانه ب فراموشی سپرده شده
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      ببخشید شما از خودتون نمی تونید بگید نداشتن حجاب، مستوجب عقاب است. توو همین آیه 30 سوذه نور، آیا خداوند اشاره ای به این که باید زور بگید به زنان که حجاب بگذارند، کرده است؟ یا این که نداشتن حجاب، گناه است و باید مجازات شوند؟! چطور برای نماز خوندن، کسی، کسی رو اجبار نمی کنه، اما برای همین یک آیه قرآن، اجبار در جامعه است، گناه هم هست؟!! جواب دارید بدید تا بدونیم ما اشتباه می گیم یا شما؟! این همه زن هم داریم توو جامعه که روسری نمی گذارند، اما اهل کار خیرند تا علم اندوز هستند و شریف و با نجابت.
    • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      دوست عزیز شما اگر نماز بخونی گناهان پای خودته اما اگر حجابت رو رعایت نکنی باعث شروع فساد در جامعه میشه و باعث میشه به دیگر افراد هم ضرر برسه ،گناه اون افراد هم پای شما نوشته میشه،
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    برادر بزرگوار بی حجاب ها بی سواد و ناآگاه نیستند که عده ای بخواهند براشون کتاب بخوانند و از فواید حجاب بگویند! اتفاقاً بیشتر خانمهای بی اعتقاد به حجاب، فوق لیسانس و دکترا دارند.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      حالا که بی حجاب ها خیلی با سوادند ،. بفرمایید،، _ چرا در جوامعی که   برهنگی و روابط جنسی آزاد است ،. آمار خیانت و طلاق بسیار بالا است ،؟ _ چرا در جوامعی که   برهنگی و روابط جنسی آزاد  است ، آمار تعرض به خانمها و تولد نوزادان نامشروع  بالا است ؟ _ چرا در جوامعی که برهنگی  و روابط جنسی آزاد است ، روابط آزاد جنسی زن و مرد  به همجنس گرایی و روابط  جنسی با حیوانات کشیده شده؟ _ کانون گرم خانواده و احترام به والدین در جوامع برهنه  بیشتر است یا در جوامع با رعایت حجاب و عفاف ؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      جواب به 13:08: با احترام به نظر شما، باید بگیم که رشد و پیشرفت در جامعه غربی است. اینترنت رو کی اختراع کرد؟ اونا یا ما؟ چه تضمینی وجود داره که در جامعه، حجاب اجباری باشه، بی بند و باری نباشه.؟همه این مواردی که فرمودید در خفا می تونه توو همین جامعه اتفاق بیفته و اتفاق هم افتاده. بستگی به آدمش داره. کسی که روسری نزاره، برهنه نیست! جامعه برای برهنگی باید قانون بزاره. بعدشم توو چند تا کشور اسلامی، مثل کشور ما حجاب اجباریه؟! توو کویت؟ دبی؟ تاجیکستان؟ مالزی؟ یا...؟ آیا همه اونایی که روسری ندارند، آدم های بدی هستند و کانون خونواده شون گرم نیست؟! این چه استدلال هست که شما به صورت کاملا ناآگاهانه می کنید؟!!
    • به ۱۳:۰۸ IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      94 34
      کاری با امریکا و کشور های اروپایی ندارم که به علت قوانین مسخرش این امار بالاست ولی عزیزم چین و روسیه و کره جنوبی و ژاپن و استرالیا و ... هم همینن این امار اونجا هم بالاست ؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    تو چیکاره‌ای که میخایی یقه بگیری؟! بلکه هم اول یقه خودتو بگیرن.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    به نظر بنده با یقه گرفتن و تندروی هیچ کاری درست نمیشه . باید قبول کنیم زمانه با پیشرفت تغییر کرده و با خودرو صدسال پیش امکان رانندگی در زمانه فعلی وجود ندلرد باید راه حل مسالمت آمیز در پیش بگیرم و با فرهنگ سازی به یک راه حل میانه و پایدر برسیم . من سوال دارم آیا با بگیر و بند و یقه گرفت مشکل حل میشه یا بدتر میشه . ما نباید آسایش و ارامش جامعه را با تندروی دچار مشکل بکنیم . باید از عقلانیت جمعی وهمگانی بهره مند شد تا به یک نتیجه رسید
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    شما اگه خیلی غیرت و تعصب دارید برید یقه رانت خوارا،چپاولگران بیت المال، کاسبان تحریم و...رو بگیرید که کشور رو به این حال و روز انداختن.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      56 98
      من هم موافقم،. چون اکثر،. رانت خواران و اختلاس گران،. مثل زنجانی و خاوری و مرجان شیخ الاسلامی،، طرفدار غرب و بی حجابی هستند
  • علی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    آقای مداح یه نگاهی به جهان اسلام بنداز .