یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیوید بکهام باید روز 9 مارس (19 اسفند) به لس آنجلس بازگردد.

پس از اینکه آ.ث.میلان برای به خدمت گیری دیوید بکهام، هشت میلیون یورو پیشنهاد داد و از این مبلغ بالاتر هم نرفت، مربی گالاکسی و مدیر آن، بروس آره‌نا اعلام کرد که این هافبک انگلیسی باید راس روز 9 مارس (19 اسفند) به لس آنجلس بازگردد: " ضرب الاجل برای رسیدن یک راه‌حل ممکن برای انتقال بکهام به سر رسیده و ما پیشنهاد قابل قبولی دریافت نکرده‌ایم."

خود بکهام در این خصوص اظهارنظری نکرده و آن را موکول به بعد از دربی 269 میلان میان اینتر و میلان کرده است. اما این که این ستاره 33 ساله مایل است در میلان بماند را خود وی چندبار تاکید کرده : "مشکلی با گالاکسی ندارم و دو سال فوق العاده را در آنجا گذراندم. اما دوست دارم برای میلان بازی کنم."

با وجود ظاهر امر و عدم توافق دو باشگاه آمریکایی و ایتالیایی، رسانه‌های ایتالیا معتقدند که بالاخره راهی برای این مشکل پیدا شده و دو باشگاه باهم به توافق خواهند رسید. در همین حال، مدیر باشگاه گالاکسی گفت: " مایلیم بحث‌ها دراین مورد را پایان دهیم. این آخرین باری بود که در این رابطه حرف زدیم."

وی در مورد این امکان که بکهام خود مابه التفاوت مبلغ درخواستی گالاکسی را برای ماندن در میلان بپردازد، گفت: " فکر نمی‌کنم او بخواهد چنین کاری را انجام دهد. به‌علاوه من هم به او توصیه نمی‌کنم که فقط به این موضوع فکر کند."

 این در حالی است که بکهام می‌داند برای جلب نظر فابیو کاپلو برای حضور در تیم ملی، بازی در اروپا شانس بیشتری برایش به همراه دارد. وی روز چهارشنبه  در دیدار مقابل اسپانیا با انجام صد و هشتمین بازی ملی‌اش، رکورد بازی ملی را که در اختیار بابی مور بود شکست.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، در سال 2007 از رئال مادرید به کالیفرنیا رفت و با باشگاه گالاکسی قراردادی پنج ساله به امضاء رساند که در مجموع در حدود 183 میلیون یورو برایش به همراه دارد.

کد خبر 75341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز