رئیس‌جمهور سابق، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده و قصد دارد به عنوان محور یک جریان سیاسی برای حضور در انتخابات فعالیت کند.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین، در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که ۱۲ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است.

"تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری" حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود؛ وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یافته و به صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سؤالات مخاطبان با محوریت" سیاست خارجی" پاسخ دهد.

روحانی که جلسات انتخاباتی خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است اخیر جلسات خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور و نقش‌آفرینی وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است. برخی نزدیکان وی، گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت آقای روحانی تدارک دیده شود.

وضعیت وخیم حکمرانی در دولت روحانی به نحوی بود که وی در سالهای پایانی دولتش به نامحبوب ترین رییس جمهور ایران تبدیل شد و اثرات منفی عملکرد اقتصادی این دولت تا سالها بر سر کشور سایه انداخته است.

کد خبر 753365
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 42
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    36 66
    از این هم خیر ندیدیم... فقط شعار...
  • خالقی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    75 31
    شما در آخر زهر خودتوت رو ریختین آقای روحانی بی تردید یکی از دلسوزان کشور هستند وبی تردید در انتخابات پیشرو تاثیر خودشون رو دارند
  • علی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    33 74
    اگه قصد خدمت بود دوره خودتون خادم مردم بودید .
  • علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    21 55
    فکر کردیم یک کتاب در باره فتح الفتوح مینویسی چون نشد در کتاب های درسی بنویسند.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    78 30
    لطفا دروغ ننویسید ماه رمضانه گناه که هیچ روزتون هم باطل میکنید. اگه روحانی و خاتمی نبودند شاید خفقانی که یک مشت تندرو ایجاد کرده بودند ایران مثل یک زودپر ترکیده بود اینا سوپاپ بودند. یادتون باشه اینا عضو این انقلاب بودند پس توهین به انقلابیون نکنید لطفا
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    اگر شورای نگهبان بار دیگر ایشان را تایید کند واقعا باید در کار شورای نگهبان شک کرد
  • مقدس IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    56 78
    حسن فريدون خجالت بكش ... تو و دوستانت الان بايد در زندان باشيد !!! باند شما اينهمه ظلم در حق مردم كشور كرد .