خودروی کاملا برقی ۱۵ هزار دلاری (۷۵۰ میلیون تومانی) «ای۲» متعلق به کمپانی «بی آی دی» با ۴۰۵ کیلومتر برد و دو سال اینترنت رایگان به بازار عرضه شد.

BYD

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنائو، خودروی «ای ۲» ساخته «بی آی دی» BYD e۲ برای دور دوم بازگشته است. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۹ در چین معرفی شد و از ابتدا به عنوان یک وسیله نقلیه تاکسی طراحی شد.

تصاویر | این خودرو تنها ۷۵۰ میلیون دلار قیمت دارد با ۲ سال اینترنت رایگان!

چیزی که شرکت انتظار نداشت این بود که چقدر این خودرو محبوب خواهد شد. در عرض دو سال، این خودرو بیش از ۷۲ هزار دستگاه فروخت و اکنون با طراحی کاملا جدید بازگشته است.

تصاویر | این خودرو تنها ۷۵۰ میلیون دلار قیمت دارد با ۲ سال اینترنت رایگان!


«ای ۲ بی آی دی» کاملا جدید و تمام برقی وارد خانواده «اوشن» (Ocean) وارد شده و بر پلتفرم برقی ۳.۰ سوار شده است. طراحی این خودرو کاملا جدید است طول نسخه جدید این خودرو «ای ۲» (e۲) به ۴.۲۶ متر رسیده است. این خودرو تقربل به اندازه اسمارت ۱ است و تقریباً ۲۰ سانتی متر از مرسدس EQA کوتاه‌تر است.

فضای داخلی e۲ کاملا جدید است و بیشتر مطابق با سایر وسایل نقلیه ساخته شده توسط کمپانیBYD است، فرمان به صورت مشترک توسط  پ BYD Seal و BYD Dolphin ساخته شده است. صفحه نمایشگر ۱۲.۸ اینچی این خودرو از حالت افقی به حالت عمودی می‌چرخد ​​تا صدایی بیشتر داشته باشد. نکته جالب این است که خودرو از هر دو کلید NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند، به این معنی که قفل و باز کردن قفل آن با یک تلفن همراه امکان‌پذیر است.

تصاویر | این خودرو تنها ۷۵۰ میلیون دلار قیمت دارد با ۲ سال اینترنت رایگان!


تنها یک پیشرانه موجود است که انتخاب آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. بسته باتری LFP ۴۳.۲ کیلووات ساعتی با یک موتور برقی ۹۵ اسب بخاری همراه است. در حالی که این خودرو هیچ رکورد سرعتی را نمی شکند، اما کاملا قادر است یک خانواده کوچک را در مسیرهای شهری جابجا کند. این خودرو دارای ۴۰۵ کیلومتر برد است که برای یک سفر دور آخر هفته کافی است.

بیشتر بخوانید:

قیمت BYD e۲ از ۱۴۹۵۰ دلار (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و نوع شیک‌تر این خودرو با صفحه نمایش چرخان بزرگ‌تر و پمپ حرارتی به قیمت ۱۵۹۵۰ دلار عرضه می‌شود. این خودرو دارای گارانتی مادام العمر برای کل پیشرانه و اتصال اینترنت ۵G رایگان به مدت ۲ سال است. e۲ دقیقاً بین مدل‌های BYD Dolphin و Seagull جای می گیرد.

کد خبر 752585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 0
    حالا بیاید بگید 207 چون تو بازار یک میلیارد هست میشه 500 فروخت ! این به خاطر انحصار هست این به خاطر مافیا خودرو هست، به خاطر بی کفایتی خودرو سازان داخلی جهت تامین نیاز بازار هست، این به خاطر پول سرگردان دلالان و سرمایه داران دلال است، این وضعیت به خاطر بی کفایتی مجلس به خاطر وضع نکردن قانون جهت جاری ساختن پول سرگردان سمت تولید و صنعت هست . این قیمت ها به خاطر کیفیت بالای خودرو نیست به خاطر بی کفایتی هست