مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزیره‌های جنوب کشورمان ایران است. طبیعت زیبا، امکانات رفاهی عالی و تنوع تفریحات و... در جزیره کیش باعث شده است تا کیش در تمام طول سال، شاهد گردشگران بسیار زیادی باشد که با خرید تور کیش به این جزیره سفر کرده ‎اند.

image-20230404092859-1.jpeg

مهم است بدانید که یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش، استفاده از تور کیش است. تور و شرکت ارائه دهنده آن، بلیط هواپیمای کیش و هتل کیش را به صورت همزمان برای شما رزرو می‌کنند و این موضوع می‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه‌های شما موثر باشد.

خوشبختانه تور کیش علاوه بر تهران از مبدأهای دیگری که پرواز مستقیم به کیش دارند هم برگزار می‌شود. در حال حاضر، تور کیش از مشهد، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، کرمانشاه، بندرعباس، کرمان، اهواز، بوشهر، گرگان و سایر شهرها برگزار می‌شود. بنابراین اگر در این شهرها سکونت دارید، به‌راحتی می‌توانید یا پرواز مستقیم تهیه کنید یا خودتان را به نزدیک‌ترین شهر برسانید و از آنجا با تور کیش سفریار همراه شوید.

قیمت ارزان‌ترین تور کیش چقدر است؟

خوب یادتان باشد که قیمت تور ارزان کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. اصلی‌ترین و بیش‌ترین هزینه در تور کیش، مربوط به وسیله نقلیه‌ای است که انتخاب می‌کنید. اگر ترجیح می‌دهید با هواپیما سفر کنید، می‌توانید برای کاهش نرخ بلیط با پرواز کلاس اکونومی (ارزان‌ترین کلاس پروازی) به کیش بروید.

همچنین هنگام رزرو هتل در سامانه اینترنتی آژانس نامی گشت ایرانیان با گزینه فیلتر به آسانی تعداد ستاره هتل‌ها را مشخص کنید. برای رزرو ارزان‌ترین تورهای کیش باید هتل‌های زیر 3 ستاره این شهر را انتخاب کنید؛ این هتل‌ها خدمات و امکانات کم‌تر و معمولی دارند و در مقابل هزینه اقامتی در این هتل‌ها برای شما به شدت پایین می‌آید.

رزرو تور کیش ارزان از تهران و سایر شهرها

مورد بعدی که می‌توانید با حذف آن تور کیش ارزان قیمتی را تجربه کنید، هزینه‌های خورد و خوراک در هتل است. اگر دوست دارید که با تور کیش ارزان کیش سفر کنید، باید وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار و شام) را به صورت اختیاری انتخاب یا برای کاهش قیمت تور ارزان کیش به صورت کامل حذف کنید.

در آخر از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل برای سفر با تور کیش آن هم به‌صورت ارزان و مقرون‌به‌صرفه، نوع وسیله نقلیه تور کیش است؛ بی‌شک سفر با قطار و اتوبوس در مقایسه با هواپیما بسیار اقتصادی‌تر است و می‌توانید از طریق زمینی یا ریلی به کیش سفر کنید. راستی یادتان باشد که تور کیش زمینی، ارزان‌ترین تور کیش به حساب می‌آید و همواره علاقه‌مندان خاص خودش را دارد.

تور هوایی کیش از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

خوب توجه داشته باشید که در لیست زیر یک برنامه هفتگی برای پروازهای تور کیش نامی گشت ایرانیان از شهرهای مختلف ارائه کرده‌ایم که با این لیست می‌توانید زمان‌بندی سفرتان را در طول هفته مشخص کنید و برنامه‌ریزی درستی برای خود داشته باشید:

  • تور کیش از تهران: هر روز (از صبح تا شب)
  • تور کیش از مشهد: هر روز (صبح، ظهر و بعدازظهر)
  • تور کیش از اصفهان: هر روز (صبح، ظهر و بعدازظهر)
  • تور کیش از شیراز: هر روز (صبح، ظهر، بعدازظهر و شب)
  • تور کیش از تبریز: هر روز به جز شنبه‌ها (ظهر یا بعدازظهر)
  • تور کیش از اهواز: هر روز به جز شنبه‌ها (ظهر و شب)
  • تور کیش از کرمان: یکشنبه و سه‌شنبه (بعدازظهر)، دوشنبه و پنجشنبه (بعدازظهر) و جمعه (ظهر)
  • تور کیش از کرمانشاه: هر روز به جز شنبه و سه‌شنبه (ظهر)
  • تور کیش از ساری: دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه (ظهر)
  • تور کیش از رشت: دوشنبه (صبح)، سه‌شنبه (ظهر) و پنجشنبه و جمعه (بعدازظهر)
  • تور کیش از یزد: هر روز (صبح، بعدازظهر و شب)
  • تور کیش از گرگان: سه‌شنبه و جمعه (ظهر)
  • تور کیش از بندرعباس: هر روز به جز جمعه‌ها (صبح، ظهر، بعدازظهر و شب)

رزرو تور کیش ارزان از تهران و سایر شهرها

در این مطلب همراه نامی گشت بودیم تا اطلاعات مفید و ارزشمندی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. بنابراین اگر هنگام خرید تور کیش، نیاز به راهنمایی‌های بیشتری در مورد انتخاب تور، انتخاب هتل، پرواز و مراحل خرید داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی و مشاوره سفر نامی گشت تماس بگیرید و از کمک متخصصان این مجموعه مسافرتی موفق نهایت استفاده را ببرید.

کد خبر 751552

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha