تصویری از مرسدس «جی ال اس» فیس لیفت قبل از عرضه در ماه آوریل منتشر شد.

مرسدس جی ال اس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور ۱، این خودروی هفت نفره که به تازگی به روز رسانی شده برای اولین بار عرضه می‌شود و اولین تصویر از به روز رسانی ظاهر رسمی این خودرو، به صورت تیره و در هاله‌ای از سایه، در توییتر منتشر شده است.
 

انتشار تصویری مرموز از  مرسدس GLS ۲۰۲۳ | برنامه آینده بنز چیست؟
برای مدل های جدید #GLS آماده شوید! اکنون نگاه اول را بیاندازید و منتظر تمام خانواده «مرسدس جی ال اس»با ظاهری تازه، تغییرات نرم افزاری و تجهیزات جدید باشید. آخرین اخبار (در این باره) ۴ آوریل را ببینید. #MercedesBenz


همانطور که انتظار می رفت، مرسدس «جی ال اس» ظاهری تازه دارد و به نرم‌افزارهای جدی مجهز شده و در تجهیزات آن تغییراتی ایجاد شده است. تصویر سایه‌دار تیزر انتشار یافته، تغییرات مورد انتظار در جلو  این خودرو را به وضوح را نشان نمی‌دهد، اگرچه چراغ‌های جلو همچنان شبیه به چراغ‌هایی  هستند که در مدل خروجی وجود دارد. این‌ها تنها چیزهایی بودند که توسط خودروساز به اشتراک گذاشته شد.

شاسی‌بلند پرچمدار مرسدس «جی ال اس» که ابتدا در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، در حال حاضردر نسل سوم خود قرار دارد. اگرچه به روز رسانی در میانه چرخه هر نسل معمولا در حدود سال چهارم تولید اتفاق می افتد، به نظر می رسد خودروساز آلمانی این بار زمان به روز رسانی را کند کرده است.. با این حال، تصاویر جاسوسی از یک نمونه اولیه که به تازگی ظاهر شده نگاهی اجمالی به ظاهر نسخه به روز شده دارد.

با توجه به آنچه که در عکس‌های جاسوسی مشاهده می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که نمای بیرونی این شاسی بلند دستخوش تغییرات چشمگیری شده باشد. به نظر می‌رسد سپر جلو دارای میله‌های ضخیم تری در قسمت پایینی است، اما طراحی کلی به نظر اصلاح نشده است.

 

انتشار تصویری مرموز از  مرسدس GLS ۲۰۲۳ | برنامه آینده بنز چیست؟
مرسدس  «ای ام جی ۶۳»


مشاهده‌ تصاویر اخیر نسخه جذاب‌تر «جی ال اس» با عنوان AMG ۶۳ که قسمت عقب آن پوشیده از برف و یخ است، تشخیص هرگونه تغییر را دشوار می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که ممکن است یک نوار LED در زیر فویل استتار وجود داشته باشد که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند.

 بسیاری از تغییرات در کابین انتظار می رود، در حالی که جزئیات دقیق‌تر که به تغییرات جذاب و جزئی تر می‌پردازد، هنوز آشکار نشده است. با این حال، ما انتظار تغییرات اساسی در آن بخش را نداریم.

بیشتر بخوانید:

سری «جی ال اس» فیس لیفت شده به زودی معرفی خواهد شد. در تیزری که به این منظور انتشار یافت ، مرسدس اشاره کرد که رونمایی رسمی در ۴ آوریل ۲۰۲۳ اتفاق خواهد افتاد. از طرف دیگر، نسخه AMG ممکن است چند ماه بیشتر طول بکشد و ممکن است به عنوان یک مدل ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

کد خبر 751461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha