استعفای کتبی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به دست وزیر ورزش رسید.

لوگوی استقلال

به گزارش همشهری آنلاین روز گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام به استعفا کرد. وی بعد از پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی سرمربی اسبق آبی ها و مهلتی که استقلال از دست داد مورد هجمه شدید انتقادات از سوی هواداران و حتی بازیکنان تیم قرا گرفت.

این استعفای مجازی درحالی رسانه ای شد که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از اردوی تیم ملی کشتی اعلام کرد هیچ استعفایی حتی به صورت شفاهی به وی منتقل نشده و حتی اگر هم ارائه شود هیات مدیره باشگاه باید در موردش تصمیم گیری کند.

شب گذشته استعفای کتبی علی فتح الله زاده به دست وزیر ورزش رسیده اما سجادی اعلام کرده هیات مدیره باشگاه باید درمورد آن تصمیم گیری کند.

از سوی دیگر از روز گذشته که استعفای فتح الله زاده رسانه ای شد گمانه زنی های عجیبی از سوی فعالان مجازی شکل گرفت که احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق استقلال گزینه قطعی و نزدیک به این باشگاه است اما طبق پیگیری ها از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان وی را در گزینه های مدیریتی قرار نداده و هیچ جلسه ای هم با وی نداشته است.

باید منتظر ماند و دید انتخاب سجادی برای باشگاه استقلال چه کسی خواهد بود وکدام گزینه می تواند شرایط بحرانی این باشگاه را سروسامان بدهد.

کد خبر 751286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رحیمی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    9 0
    عزیزان اجازه بدید این فصل تمام بشه و برای آقایان مسئول مسجل بشه که استقلال قهرمان نخواهد شد بعدش مدیر عامل یا سرپرستی مشخص خواهد شد فصل پیش هم فکرش را هم نمی کردند فرهاد مجیدی کم تجربه بتونه قهرمانی لیگ را برای استقلال کسب کند
  • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    آذری بهترین فرد برای مدیرعاملی استقلال میباشند.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    هواداران استقلال چرا متوجه نیستید الان باید فتحی ،آجرلو و بابا مسعود پاسخگوباشن نه فتح الله زاده مدیر عامل باید فتح الله زاده بماند و از او حمایت شود اینو بفهميد