استقلال با برتری برابر ذوب آهن فاصله خود با سپاهان در صدر جدول را حفظ کرد.

قایدی

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت رضا مهدوی آغاز شد، مهدی قایدی (۲۰) و کوین یامگا (۶۳ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند. به این ترتیب استقلال که به علت مشکلات کسب مجوز حرفه‌ای در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، برای ۹۰ دقیقه این اتفاق تلخ را به فراموشی سپرد و با ۴۹ امتیاز بعد از سپاهان جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

نیمه نخست و گلزنی قایدی

هرچند ذوب آهن در دقیقه ۷ توسط سامان نریمان جهان می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما آبی پوشان با حمایت هواداران خود به تدریج بر بازی مسلط شدند و فرصت‌هایی را برای گلزنی خلق کردند. در دقیقه ۲۰ قایدی روی پاس در عمق محمد محبی و یک ضربه فنی موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند. استقلال بعد از این گل هم در چند صحنه توپ را تا محوطه جریمه میهمان خود جلو آورد اما در گلزنی مجدد راه به جایی نبرد.

نیمه دوم؛ زور ذوب آهن به استقلال نرسید

در نیمه دوم ذوبی ها برای جبران نتیجه از بازی بسته خود خارج شدند. برنامه اصلی تیم تارتار در این نیمه هم استفاده از اوت های بلند نادر محمدی بود که این تاکتیک بازهم راه به جایی نبرد.

در مقابل تیم استقلال همچنان به بازی هجومی خود ادامه داد و در دقیقه ۶۱ توسط محمد محبی به یک پنالتی دست یافت. کوین یامگا دو دقیقه بعد این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آبی پوشان نفس راحتی بکشند و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورند

حملات ذوب آهن هم که عمدتاً متمرکز بر پرتابهای بلند اوت دستی توسط نادر محمدی بود، باوجود رسیدن توپ به محوطه جریمه استقلال زهردار نبود و توسط سیدحسین حسینی و مدافعان میزبان دفع شد.

کد خبر 751087

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 1
    تیمی فراتر از ایران و آسیا جونم به این تیم 💙⭐️⭐️💙