جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستور جلب مقصران حادثه سقوط یک کودک در اهواز که منجر به مرگ وی شد، صادر شد.

اهواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دادستانی مرکز خوزستان، صادق جعفری چگینی بیان کرد: در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر شد که پس از جستجو مشخص شد این کودک در یکی از حفاری های پروژه های آبفا سقوط کرده است.  

وی گفت: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضر کردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم با صدور دستورات قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع آوری ادله، دستور جلب متهمان مربوطه را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

جعفری چگینی تصریح کرد: قبلا دادستانی کتبا در خصوص رعایت حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه ای تذکرات لازم را به تمام دستگاه ها داده بودند که در هر ۲ موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسولان ذیربط پیگیری خواهد نمود.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: با عرض تسلیت به خانواده جان باخته، در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

کد خبر 751074
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    24 1
    اشکال نداره جنابان. یکم هیاهو می کنن بعد از مدتی هم فراموش میشه میره پی کارش فوقش یه پولی بدن به خانوادش و تمام اصلا قرار نیست کاری انجام بشه که دیگه چنین حوادثی پیش نیاد. مترو پل با اون همه افتضاح هیچی نشد این که جای خود داره
  • محمد IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    2 0
    خدابیاموزش. تومحله مااتفاق افتاد. دوروزاعصابم داغونه.
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    2 0
    مقصران چنین حوادث وحشتناک و دلخراشی که به مرگ یک انسان آنهم به ویژه یک کودک منجر میشود چگونه میخواهند چه در این دنیا و چه در آن دنیا جواب پس بدهند؟