سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.

پورموسوی

به گزارش همشهری آنلاین  استقلال خوزستان با پیروزی دلچسب دو بر صفر مقابل ون پارس در رده دوم ایستاد تا نسبت به سایر رقبا به صعود نزدیک تر باشد. سیروس پورموسوی در این مورد به خبرنگار ما گفت: من فکر می کنم قبل از اینکه وارد بحث فنی شویم جا دارد از باشگاه فولاد و کانون هوادرانشان تشکر کنم که یک بیانیه داده بودند و هوادرانشان را دعوت کرده بودند برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. اتحاد خیلی خوبی بین هوادران قرمز و ‌آبی به وجود آمد که بسیار دلچسب بود و در مقابل چشمان آن‌ها توانستیم برد ارزشمندی به دست بیاوریم. چون تیم ون پارس جز تیم‌های خوب لیگ است و بجز هفته گذشته باخت آنچنانی نداده بود. آمده بود که با حداقل امتیاز خارج شود و ما هم توانستیم یک فوتبال تهاجمی بازی کنیم و سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

او در مورد گلزنی مدافع تیم در جریان این پیروزی گفت: طبیعتا ما در طول هفته روی ضربات ایستگاهی کار می کنیم. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند و بیشتر ضربات ایستگاهی هستند که می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشند. مدافعین در روز هایی که گل نمی زنند در برد ما نقش دارند همان طور که مهاجمین در گل نخوردن و کم شدن فشار نقش دارند

سرمربی استقلال خوزستان در مورد فشردگی در بالای جدول و در مسیر صعود گفت: فکر می‌کنم یکی از هیجانات لیگ یک این است که تا روز آخر معلوم نیست چه کسی صعود می‌کند. البته به استثنای شمس آذر که من در نیم ‌فصل گفتم این تیم خودش را جدا کرده است. چهار پنج تیم هستند و یک سهمیه. ما از خودمان این توقع را داشیم که تیمی را جمع و جور کنیم که ندای صعود داشته باشد. بچه ها دارند تلاش می کنند. هرچند در نیم فصل اول بدشانسی آوردیم. بخاطر اشتباهات سهوی داوری نتوانستیم ببریم، اما خدا را شکر بچه ها دارند تلاش می کنند که جبران شود.

پورموسوی در مورد دیدار حساس هفته آینده با شمس آذر قزوین افزود: شمس آذر تیمی است که علاوه بر اینکه شاکله فصل گذشته را حفظ کرد به خوبی تقویت شده است. مربی آنها جوان و خوب است. مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های لیگ یک در هفته آینده بین ما و شمس آذر است. دو تیمی که هجومی بازی می کنند و فوتبالی است که هوادران می پسندند. تقابل بین تیم اول و دوم جدول هیجان انگیز است.

پورموسوی در پایان از هواداران فولاد خوزستان به کمک تیمش بیایند: هفته بعد ما به این اتحاد نیاز داریم. انتطار داریم هوادران فولاد و سایر تیم ها به کمک ما بیایند.

کد خبر 750959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha