دانلود قسمت ۵ فصل ۳ پوست شیر، دانلود سریال پوست شیر فصل سوم قسمت ۵ پنجم، دانلود قسمت 5 فصل 3 سریال پوست شیر، دانلود پوست شیر فصل ۳ سوم قسمت ۵ پنجم کامل، دانلود قسمت پنجم فصل سوم پوست شیر ترافیک نیم رایگان، برای دانلود قسمت جدید پوست شیر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

image-20230328163920-1.jpeg

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی نوید محمودی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی است. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی است که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام در آن به ایفای نقش میپردازند.

***********************

برای دانلود فصل 3 پوست شیر قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 5 فصل 3 پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

درباره سریال پوست شیر

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی نوید محمودی در سال 1401 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی است.

داستان سریال پوست شیر

مردی به نام نعیم، پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند. مادر ساحل مخالف این ارتباط است. اما اتفاقی عجیب همه چیز را به هم می‌ریزد. قاتلی به طرز فجیعی، ساحل را می‌کشد و حالا نعیم به همراه محب مشکات، سرگرد اداره آگاهی به دنبال قاتل می‌گردند. مشکات، خود در جریان یک پرونده قتل‌های سریالی، دختر کوچکش را از دست داده و حالا مامور حل معمای این قتل است. این خلاصه‌ای از تمام اتفاقات مهمی است که تا به حال در سریال «پوست شیر» دیده‌ایم. یک پی‌رنگ قوی درباره جنایتی هولناک درباره یک دختر نوجوان. از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار خارجی و داخلی بسیار دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. اتفاقا شاید نکته جالب توجه درباره این سریال همین باشد که خرده روایت‌ها قابل حدس است، اما مخاطب را رها نمی‌کند تا تنها خط اصلی داستان را دنبال کند و به جزییاتی که اتفاق می‌افتد بی‌توجه باشد.

7d1ff950cb9e4afcbb9a1f1760ec637a.jpg

پدرخوانده، یک رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده است. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. از جمله بازیگران این برنامه میتوان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی و... اشاره کرد.

************************

برای دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 17 به لینک زیر مراجعه کنید

دنلود قسمت 17 پدرخوانده

************************

بازیگران سریال پدرخوانده

‎امیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی،  السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

فیلمینو یکی از سایت‌های باکیفیت برای دانلود سریال ایرانی و دانلود فیلم ‌است. این سایت با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مناسب برای یک سایت دانلود فیلم و سریال، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب نماید. فیلم‌های ایرانی، کره‌ای، هندی و اروپایی از جمله فیلم‌های پر طرفدار این سایت هستند. علاوه‌براین، دانلود قسمت‌های جدید سریال‌های ایرانی و خارجی پر طرفدار با قیمت مناسب درسایت قرار داده شده است. با مراجعه به سایت و انتخاب سریال مورد نظر خود می‌توانید خلاصه‌ای از سریال را بررسی کنید. برای برخی از سریال‌ها و فیلم‌ها نیز امکان پخش آنلاین در نظر گرفته شده است. بنابراین افرادی که تمایل به تماشای آنلاین فیلم و سریال دارند می‌توانند در سایت فیلم کده، فیلم مورد نظر خود را تماشا کنند.

کد خبر 750765

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 0
    کلاه برداریه. بعد از پرداخت وجه موقع دانلود متوجه می شین که قسمت قبلی سریال رو گذاشتن .