فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری - بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز(سوخت، دام و ...) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و...) شدند.

وی  افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳  میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بهرامی از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750760
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    2 0
    ای لعنت بهشون ..مردم لنگ یک کیلو گوشت یک کیلو برنج هستن. این ... اموال مردم رو به تاراج میبرن... باید اون گنده‌ها رو دستگیر کنین.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      1 0
      امروز سکه 31 میلیون تومان است! اگر قیمتها به سابق برنگردد یعنی آنهایی که باید دستگیر میشدند هنور نشدند! و احتمالا بانکدارها در این افزایش و نوسانها نقش زادی دارند و سود چند هزار میلیاردی بجیب میزنند خباگر راست میگویند این دانه درشتها در بانکها را دستگیر کنند!