رئیس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد و ۲ مسیر را به عنوان محور جایگزین به مسافران پیشنهاد کرد.

ترافیک - جاده - جاده یکطرفه

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ‌ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: باتوجه به بار سنگین ترافیک در آزادراه تهران -شمال و جاده کرج -چالوس مسافران می‌توانند برای سفر به شهرهای شمالی کشور از محورهای جایگزین فیروزکوه و رشت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل تونل شماره ۱۸ آزادراه تهران - شمال تا نساء در محدوده این استان بسیار سنگین است.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین بار ترافیک بسیار سنگین در محدوده سیاه‌بیشه در استان مازندران در هر دو لاین شمالی و جنوبی گزارش شده است.

وی گفت : با توجه به ناپایداری جوی در جاده کرج - چالوس، احتمال سقوط سنگ بسیار متصور است و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

وی افزود: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

کد خبر 750570
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    یعنی راهداری نمیتواند مناطق اینجوری که ریزش میکند را برای همیشه درست کند؟ باید قله سنگ سرازیر بشه رو سر خودرو ها و عابرین؟