مشارکت مسی در خوشحالی گروهی بازیکنان آرژانتین به مذاق فرانسوی‌ها خوش نخواهد آمد.

آرژانتین

در اولین بازی پس از قهرمانی در جام جهانی فوتبال، آرژانتین میزبان پاناما بود و در یک بازی دوستانه در ال مونومنتالِ تازه بازسازی شده در بوئنوس آیرس به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

پس از پایان بازی در مقابل بیش از 90 هزار تماشاگر، بازیکنان در ژست معروف " امی مارتینز " که با آن دستکش طلایی، جایزه بهترین دروازه‌بان جام جهانی را دریافت کرد، جشن گرفتند. بعد از آن آهنگ شروع شد و به همین دلیل لئو مسی یکی از گلزنان دوئل ممکن است مشکلات زیادی را در پیش داشته باشد.

آنها در سکوت کامل سرودند: «یک دقیقه سکوت برای برزیل که ساکت شده، یک دقیقه سکوت برای فرانسه که ساکت شده است».

آهنگ مشابهی که فقط فرانسوی‌ها در متن آن وجود داشتند، پس از فینال جام جهانی قطر توسط آرژانتینی‌ها نیز خوانده شد و همین حالا خشم هواداران پاری سن ژرمن مسی را برانگیخت. بعد از اینکه او در هفته گذشته در جریان شکست خانگی مقابل رن به دلیل ارتباط ضعیفش با باشگاه و عملکرد بی کیفیتش هو شد، حالا موج این احساسات می‌تواند ادامه یابد. مسی پیش از این متهم شده بود که یکی از مقصران حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان توسط بایرن است.

هرچند یکی دیگر از بازیکنان آرژانتین رهبری جشن را بر عهده داشت اما مسی کوتاهی نکرد تا همه این‌ها نشان دهد که جادوگر آرژانتینی در تابستان پاریس و پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.

کد خبر 750390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مصطفی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    10 3
    فوتبال اروپا حرفه ای است ایران نیست دیمی باشد آنها فرق لحظه واحساس رامیدانند ومالکان باشگاه هستند که تصمیم میگیرند مالکان خصوص..........ی؟