هواداران بارسلونا هم مانند بسیاری دیگر از هواداران تیم‌های لالیگایی شب گذشته علیه وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، شعار دادند.

الکلاسیکو

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد.  

پیش از شروع این بازی هم بسیاری نسبت به احتمال تکرار رفتارهای تماشاگران سایر تیم‌ها و سر دادن شعارهای نژادپرستانه یا توهین‌آمیز خطاب به وینیسیوس هشدار داده بودند و این اتفاق در نهایت در بازی شب گذشته هم رخ داد.  

در حالی که بازی با نتیجه ۰-۱ به سود رئال مادرید دنبال می‌شد، هواداران بارسا روی یک صحنه شروع به اعتراض نسبت به تصمیم داور کردند و پس از آن شعار «وینیسیوس، بمیر!» سر دادند و چندین بار این شعار را تکرار کردند.  

آرزوی مرگ برای ستاره فوتبال! | خشم هواداران با اقدام جنجالی بازیکن سرشناس!

هیاهوی آنها باعث شد که این ستاره برزیلی نگاهی به سکوها بیاندازد و تنها به آرم قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها که روی آستینش قرار دارد اشاره کند. این واکنش باعث شد که آتش خشم هواداران بارسا شعله‌ورتر شود.  

بخش قابل توجهی از تماشاگران حاضر در نوکمپ در بازی شب گذشته در اکثر دقایق بازی مشغول شعار دادن علیه این بازیکن و توهین به او بودند و این در حالی بود که وینی به ندرت شب گذشته در صحنه‌های جنجالی حضور داشت و این موضوع اعتراض بسیاری را نسبت به حملات بی‌دلیل علیه او به همراه داشته است.  

کد خبر 749902
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha