دانلود سریال پدرخوانده قسمت چهاردهم، دانلود سریال پدرخوانده قسمت 14، دانلود قسمت 14 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱۴ چهارده پدرخوانده، قسمت چهارم سریال ایرانی پدرخوانده، قسمت 14 رئالیتی شو پدرخوانده

image-20230319151322-1.jpeg

برای دانلود قسمت 14 سریال پدرخوانده به لیک زیر مراجعه کنید: 

دانلود قسمت 14 پدرخوانده

درباره سریال پدرخوانده

رئالیتی‌شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، براساس بازی هیجان‌انگیز و معمایی مافیا ساخته شده است. تاکنون فصل اول این مسابقه جذاب در هفت قسمت منتشر شده و مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال است. در این مسابقه قدرتمندترین فرد همان پدرخوانده است که تعیین می‌کند مافیا چه کسی را به قتل رساند. نکته مهم برای اجرای این بازی داشتن خونسردی و قدرت تکلم است. همچنین بازیکنان این بازی باید توانایی استدلال منطقی داشته باشند. در این بازی نقش بازیکنان به صورت مخفیانه مشخص می‌شود و تنها افرادی که یکدیگر را می‌شناسند، مافیاهای بازی هستند.

عوامل سریال پدرخوانده

تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، انتخاب بازیگر: عرفان حسینی، مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب، برنامه ریز: رویا عطارزاده، سرپرست تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، طراح صحنه: یاسر سنایی، طراح لباس: سروناز امیدی

دانلود قسمت 15 پدرخوانده

نحوه دانلود سریال رئالیتی شو پدر خوانده

شما می توانید برای دانلود رئالیتی شو پدر خوانده و دانلود انواع فیلم های هیجان انگیز و سریال های ایرانی و خارجی در ژانر های مختلف با سرعت بالا، به سایت هت فیلم مراجعه کرده و پس از سرچ، فیلم یا سریال مورد نظر را دانلود و از تماشای آن لذت ببرید ‌.

دانلود فیلم

بازیگران سریال پدرخوانده

مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسن سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن‌پور، بیژن بنفشه‌خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد ( زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروزآذر، محمد نادری، میثم درویشان‌پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی‌زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا بابایان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی به عنوان شرکت کننده در مسابقه پدرخوانده نقش‌آفرینی می‌کنند.

بازی پدرخوانده به این صورت است که در بازی 11 بازیکن حضور دارند؛ هفت شهروند و سه مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می کنند. عملکرد نقش مستقل و اینکه در کدام سمت قرار می گیرد به گونه ای است که مجری او را شب از خواب بیدار می کند. نوستراداموس سه بازیکن مورد نظر خود را به مجری نشان می دهد و پس از آن مجری تعداد مافیاها را از بین این سه نفر به او می گوید و از او می پرسد که در طرف کدام تیم بازی خواهد کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدرخوانده

بهاره افشاری: متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته نقاشی است و دیپلم بازیگری دارد. او کارش را از مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری نیز درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است. بهاره افشار یک برادر دارد و با بازی در سریال او یک فرشته بود در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید.

کامبیز دیرباز: کامبیز دیرباز دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری، به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت. در سال ۱۳۷۸ با آژانس دوستی در یک نقش فرعی وارد قاب تلویزیون شد.

ارسلان قاسمی: ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون ایران است. قاسمی در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از او بزرگتر هستند.

کد خبر 749818

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha