مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز گفت: تصمیم در مورد افزایش یا کاهش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر به تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

به گزارش ایسنا جعفر جعفری  در مورد اظهارات نایب رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور صنعت نفت آبادان در رقابت‌های فصل آینده‌ی لیگ برتر و افزایش تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به هجده تیم تصریح کرد: این تصمیم ابتدا باید در مجمع فدراسیون فوتبال به بحث گذاشته شود و پس از تصمیم‌گیری نظر قطعی در مورد آن داده شود. بی‌تردید اتخاذ چنین تصمیماتی تنها با نظر مجمع امکان‌پذیر است و با توجه به این که فدراسیون فعلی از جمله سرپرست و دبیر کل آن موقت هستند بهتر بود که این تصمیم پس از تشکیل جلسه‌ی مجمع و انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال اتخاذ می‌شد.

وی ادامه داد: در هر صورت فدراسیون فعلی حکم دیوان عدالت اداری را پذیرفته است و چاره‌ای به غیر از اجرای این حکم نداشت. آنها مجبور بودند چنین تصمیمی اتخاذ کنند.

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی معتقد است که این تصمیم نیازمند بحث و بررسی کارشناسی است: با این حال حضور تیمی چون نفت آبادان و سایر تیم‌های مردمی در لیگ برتر با استقبال سایر تیم‌ها روبرو می‌شود. ما خوشحال می‌شویم که استان‌های بزرگ کشور مانند آذربایجان شرقی و خوزستان در لیگ برتر نماینده داشته باشند.

جعفری معتقد است هجده تیمی شدن لیگ برتر مشکلاتی نیز در پی خواهد داشت.[سابقه موضوع]

وی اظهار کرد: مشکلاتی چون زمان، تقویم ورزشی، تعطیلات ناخواسته و نبودن امکانات از مسایلی است که پیش روی هیجده تیمی شدن لیگ برتر قرار دارد. مسلما مشکلات بیشتر می‌شود اما، در صورتی که برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد و تقویم فوتبال کشورمان با تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگ شود می‌توانیم این مسابقات را بدون مشکل برگزار کنیم. بی‌تردید باید به تعطیلات بدون مقدمه و بی‌دلیل در لیگ برتر پایان داد.

کد خبر 7491

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز